Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb mijn Vinted geüpdatet
maartbom - profiel lid - Vinted

3 likes

Ik sta nu bij de kringloop en daar hebben ze nieuwe lodger mutsjes voor €3.
Moet ik ze voor iemand meenemen?
Allemaal 0-3 mnd behalve 1 blauwe die is 3-6 mnd

18 likes

Ahhh dit lees ik weer veel te laat :sob: waar zit deze kringloop?

In omgeving Rotterdam… ik kan eventueel donderdag weer langsgaan om te kijken of ze ze nog hebben …

1 like

Oef dat is een eind weg vanuit Friesland :sweat_smile: nee hoor. Je hoeft voor mij niet speciaal erheen. Wel erg lief aangeboden!

1 like

Meisjeskleding maat 62-68 op Vinted gezet, mag als bundel of los weg. En het mag ook voor minder weg dan Vinted prijs.

Link naar Vinted

1 like

Ik heb mijn Vinted ook weer aangevuld met (oa onderstaande) kleren in maat 80/86. Dm me als je mijn vintedlink wil!

3 likes

Wij verkopen onze Maxicosi Rock én isofix basis. Hij is helemaal compleet met 2 inzetten voor als je kindje nog mini mini is, en dan een zonnekap en twee voetenzakken erbij. De roestbruine is nog helemaal als nieuw, de teddy zitten een paar vlekjes in die ik er met 2x wassen niet uit kreeg. Die voetenzakken hebben we niet echt meegenomen in de prijs maar voor het geheel zouden we eigenlijk liefst 100 euro krijgen.

Zie hier wat foto’s en vraag gerust om meer.

Wij wonen bij Tilburg in de buurt

1 like

Over 2 weken krijgen we onze nieuwe autostoelen dus dan kan onze maxi cosi weg omdat deze overbodig is.

Het gaat om de Maxi Cosi Pebble 360 (zwart). Is vanaf 24 februari 2022 in gebruik. Zitten hele kleine gebruikerssporen op de hendel, verder is hij natuurlijk nog helemaal goed.

Er zijn eventueel ook nog opzetstukken voor de harvey easywalker 3 bij.

De reiswieg van de Harvey Easywalker 3 (sage green) hebben we ook nog in de opslag staan. Is ook overbodig.
Is hooguit 5 keer mee gewandeld (:cry:) en vooral gebruikt als wieg om in te slapen voor zo’n 2,5 maand.

Mocht iemand hier belang bij hebben dan mag je me een privé bericht sturen. :smile:
Het is op te halen in noord Overijssel dichtbij de Duitse grens.

Wat zou je voor de roestbruine voetenzak willen hebben (als je die los wilt verkopen)?

We hebben wellicht iemand voor de maxicosi, mochten zij de voetenzak niet willen laat ik je dat even weten

1 like

Of meisjeskleding maat 74? :slight_smile:

1 like

Kledingbundels 🥹🥹

Maat 50/56

Maat 56/62

Maat 56/62

Ze staan ook op vinted. Pb voor link

2 likes

Wil iemand dit hebben? 6x washandje, 3x spuugdoekje en 2x 40x40 hydrofieldoek.
Is van Meyco en H&M.

Ik denk dat 2 washandjes 1 keer zijn gebruikt in de kraamweek door de kraamverzorgster tijdens het voordoen in bad. Daarna hebben we ze nooit meer gebruikt.
De spuugdoekjes zijn allemaal 1 keer gewassen en nooit gewassen.

Het mag opgehaald worden maar ook verzonden worden.

Ik vond nog 2 UV pakjes in de kast, beide Hema maat 86/92 met lange mouwen. Heb ze net ook op Vinted gezet, 5 euro ps. Stuur maar een berichtje bij interesse!

2 likes

Ik verkoop mijn twee zwarte Womboo draagshirts in maat L.
Heb er twee van. Maar eigenlijk maar twee a drie keer gedragen omdat mijn borsten zo gevoelig waren.

Nieuwprijs per stuk is 70,-.

Voor 70,- krijg je er van mij twee. Kan ook via Vinted!

——————————————————————-

En ik verkoop deze kolfBH in maat L (geschikt voor maat B, C en D).

Nooit gedragen, labeltje zit er nog aan. Mag voor 5 euro weg. Gekocht via Bol. Hier het linkje.

@Feather jij overwoog nog extra van die laatste te kopen, toch?

Ja! Ik zou de bh wel van je over willen nemen @FrootLoops

1 like

Zara pakket 110
Uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest.

Kan via vinted

Ik dacht aan €15 excl

Ik ben nieuw hier en moet nog even kijken hoe alles werkt maar ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die handgemaakte kleertjes kunnen waarderen/leuk vinden. Ik naai al een aantal jaren voor de kinderen van een groepje enthousiaste ouders en dan houd ik soms stof over waar nog iets leuks uit te maken valt en kan ik het hier voor een zacht prijsje aanbieden. Alles wordt netjes afgewerkt en is natuurlijk (vrij) uniek. Prijzen zijn excl. verzendkosten. Kleertjes zijn gemaakt van oeko tex katoenen tricot of french terry

14 likes