Heb je toevallig een buurtapp? Stichting Babyspullen was voor mij te ver weg en na een oproepje in de buurt-app kon ik al mijn spullen brengen bij iemand die in de kraamzorg/verloskunde werkte en heeft gezorgd dat ze bij de juiste mensen terecht kwamen.
Oja dat is ook wel een goeie! Daar heb ik ze ook op gezet. Ik doe zelf altijd jaaaaren met m’n kleding, dus ik vind die stapels kinderkleding zo niet-duurzaam
Ik heb een hele hoop rompers lange en korte mouw in maat 74/80 hier liggen. Mogen voor €5 + verzendkosten weg. Vooral neutraal/blauw/groen. Ik zal morgen ff foto’s maken, nu te donker
Edit:
En deze shirtjes van CarlijnQ, 5€ per shirt excl verzenden
Ik heb wel interesse in die onderste 2 sets (net die groene broek en tuinbroek)! Hoeveel wil je daarvoor hebben?
Ja shirtjes heb ik nog! De rompers zijn vooral Hema, ook wat H&M nog, zijn er denk ik 15 lange mouw en 15 korte mouw.
Kan ook via vinted
EDIT: VERKOCHT
Woezel en Pip Luiers maat 3 | Midi
178 stuks | 15 euro incl. verzending
We waren heel blij met Woezel en Pip maat 2, daarna kort overgestapt naar Pampers, vervolgens toch Woezel en Pip maat 3 besteld in bulk besteld en nu willen we toch weer terug naar Pampers
We hebben nu dus twee volle verpakkingen (128 luiers) en een opengebroken verpakking waar we een stuk of 10 van hebben gebruikt.
Voor 15,- incl. verzendkosten kan ik ze met de originele Etos Woezel en Pip doos naar je opsturen! Dus dan krijg je 2x volle verpakking van 64 en 1 verpakking met ongeveer 50.
Edit: verkocht op een ander platform
3x zwembroek 98/104 van de prenatal.
Samen €10 excl verzendkosten
Past door de brievenbus.
Of via vinted
Iemand interesse in newborn kleren? Heb best wat op Vinted gezet, wij hebben een meisje maar 80 procent is unisex. Veel van Marmar Copenhagen, maar ook een hoop mooie 1 euro shirtjes van bijv Noppies en Prenatal, mooi setje boxpakken, shirtjes en broekjes etc. Linkje naar Vinted.
.
Heeft iemand toevallig een leuk UV-shirt maat 80/86/92 te koop?
Ik heb deze, niet per se heel leuk, maar zou je mogen hebben tegen verzendkosten
(pakje maat 74/80, Hema; shirt maat 80)
Heeft iemand interesse in een pakket maat 50/56 meisjes kleding? Mijn baby groeit hier nu uit en zou graag alles in een pakket verkopen kan via vinted.
Kan ik iemand hier blij mee maken? Het is de Zoef Zoef boomhut. Hij is compleet, op de foto ontbreekt het voorste stuk van de baan maar dat heb ik wel. Incl 4 of 5 Zoef zoef diertjes.
Mag gratis opgehaald worden in Gouda bij interesse.
Thanks! Ben wel opzoek naar zo’n shirt met rits, maar deze is te klein ben ik bang
Puckababy piep
Ziet er nog goed uit, maar ze is er te groot voor geworden dus we zijn cold turkey overgestapt naar een normale (goedkopere ) slaapzak. Was wel erg fijn voor de newborn fase. Zou er graag 15 euro excl verzending voor willen, kan ook via Vinted
Lilliputiens indianen speelset in nieuwstaat met wigwam, 10 poppetjes, paard, totempaal, kampvuur en kano.
20 euro, verzenden kan via Vinted
Oh deze wil ik wel als je hem nog hebt!
Ja ik heb hem nog! Ik stuur je even een pb