Verkoop- en weggeeftopic zw/k

@Feather jij overwoog nog extra van die laatste te kopen, toch?

Ja! Ik zou de bh wel van je over willen nemen @FrootLoops

1 like

Zara pakket 110
Uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest.

Kan via vinted

Ik dacht aan €15 excl

Ik ben nieuw hier en moet nog even kijken hoe alles werkt maar ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die handgemaakte kleertjes kunnen waarderen/leuk vinden. Ik naai al een aantal jaren voor de kinderen van een groepje enthousiaste ouders en dan houd ik soms stof over waar nog iets leuks uit te maken valt en kan ik het hier voor een zacht prijsje aanbieden. Alles wordt netjes afgewerkt en is natuurlijk (vrij) uniek. Prijzen zijn excl. verzendkosten. Kleertjes zijn gemaakt van oeko tex katoenen tricot of french terry

14 likes

Enkele voorbeelden. Ik kan foto’s per stuk plaatsen

4 likes

Dank voor het compliment :blush:en voor de tip maar vinted is dacht ik alleen voor tweedehands spullen. Nou ja mocht het niet lukken kan ik het proberen

2 likes

Heb je dit nog ?

@anon10755124 was eerder in de dm vandaag. Laat het je weten of de verkoop door gaat.

Leuke dingen! Helaas niet in de maat van mijn dochter!

1 like

Ben Vinted aan het aanvullen met meisjeskleding maat 98 en babykleding maat 50 (:pleading_face:). O.a. deze twee leuke tuinbroeken van Zara die mijn kind echt niet staan. Beide ongedragen (blauwe nog met kaartje eraan)

1 like

Heb je de sweater en het flamingoshirt nog? :slight_smile:

Ik heb je net een bericht gestuurd

Maak je ook in grotere maatjes (92/98) voor jongens?

1 like

Jawel maar heb momenteel alleen nog een wintersweater liggen in die maat . Ga waarschijnlijk eerdaags wel weer stoffen inkopen voor de groep waar ik voor naai

2 likes

Sweater 92/98 mag nu ook voor €8,-

3 likes

Mocht je ook leggings maken heb ik wel interesse!

1 like

Maak ik ook wel. Welke maat?

3 likes

92! Vind vooral de flamingo’s tof! Heb een dochter :relaxed:

1 like

Leggings zou ik ook interesse in hebben, vooral als je ze extra lang (lang dun kind) kan maken. Lengte maat 92/98, breedte 86

Ik neem deze graag van je over!

3 likes