Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Mocht je ook leggings maken heb ik wel interesse!

1 like

Maak ik ook wel. Welke maat?

3 likes

92! Vind vooral de flamingo’s tof! Heb een dochter :relaxed:

1 like

Leggings zou ik ook interesse in hebben, vooral als je ze extra lang (lang dun kind) kan maken. Lengte maat 92/98, breedte 86

Ik neem deze graag van je over!

3 likes

Ik heb geen berichtje? :slight_smile:

Edit: Zal proberen jou een bericht te sturen

Helaas , de flamingo’s heb ik niet meer, heb nog wel een roze met uiltjes

Kan ik voor je maken maar heb ik momenteel alleen roze met uiltjes of een zwart/witte voor je zal er zo een foto van sturen

1 like

@ Feline en @ krekel r

oze met uiltjes, kleur kan iets afwijken
Zwart/wit hagel

1 like

Oeh welke maat is die gele? 98? Ik heb ede voor m’n dochter en staat de zo leuk maar hij is te kort. Moet even checken of ik nou 92 of 98 heb, anders heb ik interesse!

Ja 98!

1 like

Haha, een beetje hectisch nu . Ik kom morgen terug en zet ik alles even op een rijtje.

1 like

Voor een vriendin. Haar dochter is al jaren verknocht aan een hydrofiel mondoekje met dit patroon erop vd kruidvat. Niet te vervangen met iets anders. Heeft iemand deze toevallig? Is uit het assortiment.

3 likes

Ik zou zweren dat ik dit patroon op een slabbetje heb gezien bij een Kruidvat deze week. Maar geen monddoekje denk ik

1 like

Ja, toevallig had haar vriend dit slabbetje meegenomen, dus klopt wat je zegt haha. Ze ging ook kijken nog bij een kruidvat.

Haha oke dan is die in ieder geval binnen. Lief dat je hier een oproepje plaatst

2 likes

Oh helemaal prima hoor

1 like

@ millefeuille en @ keroppi , ik heb gisteren antwoord gegeven per mail maar daar is iets mis gegaan zie ik nu. Mijn excuses (Had gewoon op antwoorden en versturen gedrukt) Moet allemaal nog een beetje leren hoe het hier werkt , ben echt een groentje op forumgebied. Ga vandaag kijken of het wel lukt

Is prima, hoe ga ik dit verder regelen?

Heb je toevallig vinted? :slight_smile: