Oeh welke maat is die gele? 98? Ik heb ede voor m’n dochter en staat de zo leuk maar hij is te kort. Moet even checken of ik nou 92 of 98 heb, anders heb ik interesse!
Ja 98!
Haha, een beetje hectisch nu . Ik kom morgen terug en zet ik alles even op een rijtje.
Voor een vriendin. Haar dochter is al jaren verknocht aan een hydrofiel mondoekje met dit patroon erop vd kruidvat. Niet te vervangen met iets anders. Heeft iemand deze toevallig? Is uit het assortiment.
Ik zou zweren dat ik dit patroon op een slabbetje heb gezien bij een Kruidvat deze week. Maar geen monddoekje denk ik
Ja, toevallig had haar vriend dit slabbetje meegenomen, dus klopt wat je zegt haha. Ze ging ook kijken nog bij een kruidvat.
Haha oke dan is die in ieder geval binnen. Lief dat je hier een oproepje plaatst
Oh helemaal prima hoor
@ millefeuille en @ keroppi , ik heb gisteren antwoord gegeven per mail maar daar is iets mis gegaan zie ik nu. Mijn excuses (Had gewoon op antwoorden en versturen gedrukt) Moet allemaal nog een beetje leren hoe het hier werkt , ben echt een groentje op forumgebied. Ga vandaag kijken of het wel lukt
Is prima, hoe ga ik dit verder regelen?
Heb je toevallig vinted?
Nee (nog) geen vinted kan het wel via marktplaats doen, daar heb ik meer op staan. Als je dat wilt stuur ik je een berichtje
O prima! Doe maar even een berichtje.
Ik heb een slabbetje hiervan, wel paar keer gebruikt. Als je hiermee geholpen bent mag je me een berichtje sturen.
Heeft iemand de Nijntje foam badpuzzel liggen die niet gebruikt wordt? Zou m graag overnemen
Is dit er nog? Ik heb wel interesse!
Lief van je, maar het gaat echt om een hydrofiel monddoekje en niet de slabber (hele dunne stof en ze slaapt ermee haha). Ze wil niets anders.
Snap ik, als ik hem tegenkom in de winkel neem ik hem mee
Dankje!