Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ja, het is er nog. :smile: Stuur je een pb?

1 like

Ik zit echt heel hard te zoeken hoe ik dat kan doen, maar het lukt me niet. Er staat dat jouw profiel verborgen is. Kun jij mij wel een berichtje sturen?

Shoeby jeans 104 €10
Scotch truien €10 pst

Uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest

Ik zie het hier tussen staan volgens mij

Edit: zie het nu ook bij 3 andere vinted profielen. Dus misschien een tip om te kijken? Ik had zoekterm; Nijntje hydrofiel

2 likes

Staat ook op Vinted, allemaal maat 50 of 56.

En voor de decemberkindjes:

9 likes

Leuk, ik ga je volgen voor de grotere maatjes :slight_smile:

2 likes

Omg ja volgens mij wel! Thanks

3 likes

Leuk! Maar… hoe weet je mijn Vinted account? :sweat_smile:

Haha ik vond het bamboe boxpakje!

1 like

Verkoopt iemand lente / zomerkleding maat 92 / 98? Voor een meisje/ unisex.

Verkoopt iemand deze speelgoed hanger van de stokke trip trap? M’n vriend probeerde hem aan iets anders te bevestigen en heeft ‘m toen gesloopt :upside_down_face:

1 like

Oh lief haha! Helemaal overheen gelezen.

1 like

Misschien wist je het al en wilde je liever eerst via via kijken, maar bij Stokke kan je vrijwel elk onderdeel nog los kopen, als het niet op de site staat kan je de klantenservice even bellen.

Voor wie regelmatig op Vinted (ver)koopt. Wat (ver)koop je het liefst of best?

• Losse items
  • Setjes
  • Grotere pakketten met verschillende kledingstukken
  • Grotere pakketten met dezelfde soort kledingstukken (alleen shirts b.v.)

0 stemmers

3 likes

Is wisselend, ik probeer bundels te kopen maar koop ook regelmatig losse items. Ik verkoop eigenlijk ook beide.

3 likes

Ik verkoop het liefst grote pakketten maar ik koop zelf alleen losse items

5 likes

Van de bundels die ik kocht, merk ik vaak dat ik het deed voor bepaalde items. En koop alsnog vaker losse items.
Verkopen ook losse items, want dat gaat vaak sneller

Iemand interesse in de oxo tot droogrek?
Ik vond hem super handig €10

1 like

VERKOCHT

Ik verkoop m’n zwangerschapskussen: het Litollo J-vorm zijslaapkussen. Ik heb er heerlijk mee geslapen tijdens m’n zwangerschap, maar nu gebruik ik hem niet meer. De hoes is tweemaal gewassen. Hij komt uit een rookvrij huis. We hebben wel twee katten maar die komen nooit boven. Het kussen komt met een vacuüm zak waar je ‘m ook goed in kan bewaren. Op verzoek kan ik nog foto’s van het kussen maken.
Dacht zelf aan iets van 15 euro excl verzenden. Ophalen kan in het midden van het land.

1 like

Iemand interesse in een maxi cosi pebble pro + family fix one i-size? Gekocht in 2019, nooit ongelukken meegehad.

Ik dacht zelf aan €90. Ophalen omgeving Rotterdam

2 likes