Hoi allemaal! Ik heb afgelopen weekend een enorme kastopruiming gedaan, hieronder een aantal dingen die ik niet meer draag. Heb nog veel meer, maar daar moet ik nog foto’s van maken (en eerst even kijken of dit in de smaak valt
)
Verzendkosten zijn voor de koper en verder is alles onder een tientje! Hopelijk zit er iets voor je tussen!
De prijzen zijn richtprijzen!
-weg-
-weg-
Leuke cropped top, rood met een wit streepje. Staat ‘bonjour’ op in donkerrode ‘fluwelen’ letters. Valt een beetje oversized. Maat S, new yorker. 3 euro
Mooie top van h&m, blauw met ‘california’ in witte letters. Zachte stof, zit erg lekker! Valt redelijk kort. Nooit gedragen, vond de kleur me niet staan. Kaartjes zijn er wel af. Maat XS.
5 euro
Mooie top van de Mango. Valt redelijk kort.
Maat S. Niet veel gedragen. Weet niet precies wat voor stof het is, maar voelt als linnen. 5 euro
Leuke cropped top die zowel off shoulder als ‘gewoon’ kan worden gedragen. Paars met een geometrisch printje. Weet niet meer wel merk, maar past met maat 36-38. 4 euro.
Heel leuk vintage cropped blouseje. Maat S, nog in goede staat. 5 euro
Mooie jurk van de WE, nauwsluitend model met driekwart mouw en ritsje op de achterkant. Maat S, slechts 1x gedragen. 9 euro
Leuk high waisted shortje van Stradivarius. Paper bag model die je kunt strikken aan de voorkant. Maat M, nooit gedragen (kaartje is er wel af). 5 euro.
Mooi jurkje Mango, valt redelijk recht. Maat XS, mooie stof (soort dik linnen). Amper gedragen! 7,50 euro
Mooi gebreide kabeltrui van de H&M, in goede staat! Valt een beetje cropped, maat S (maar met M kan het ook prima). 6 euro