Verkooptopic

Titel lijkt mij duidelijk. Als dit topic mag!

Oprah’s koopjeshoek
Wat je even kwijt wilt #11
Wat je even kwijt wilt #7

Asos mom jeans maat: 34-36 (nooit gedragen)
€35 exclusief verzendkosten

Asos mom jeans maat: 36-34 (nooit gedragen)
€35 exclusief verzendkosten

River Island short maat: 42 (heel weinig gedragen)
€8 exclusief verzendkosten

Monki jurk maat: L (heel weinig gedragen)
€30 exclusief verzendkosten

Monki jurk maat: L (gedragen)
€8 exclusief verzendkosten

Ik heb eventueel ook aanfoto’s.

@Jeg kom

Hoi ik begin even met dit, meer volgt

Bijna ongedragen Nike free run 2. 25 incl verzenden. Mag ook ophalen/afspreken dan 20.
Maat 37.

Salontafel/tv meubel:

Ik heb een nieuwe daarom deze weg het is het grote Lack tv meubel van 50 euro. Ik wil er zo graag vanaf hij staat in de weg. 10 euro wil ik er graag voor. Locatie is onze hofstad.

Ik heb een paar maanden geleden deze schoenen gekocht in maat 38.5

Was vet blij dat ik ze vond want ze zijn van 2017
Maar … Fact: ik heb maat 39. Dus ik draag ze niet want mijn tenen doen pijn. Heb het al zonder zooltjes geprobeerd maar helaas.

Is er iemand die deze voor 50 ekkies wil hebben (nieuw 150, ik heb er 100 voor betaald)

Is hier eig een topic voor??? Dan mag mijn bericht verplaatst worden.

Ik wil graag mijn leren Vans (leer aan de buitenkant) verkopen. Ik heb ze pas 1x buiten gedragen en dat vind ik zonde. Ik heb er 80 euro voor betaald, graag wil ik er 55 euro voor. Het is maat 40.5, maar met maat 40 past het top.

Zo mooi neergezet ook! :slight_smile: en waaaaarom heb je geen maat 40-41 :sob:

Te kooop omdat hij in de weg staat. Voor meer info doe mij een pb!

Maat M, 20 incl verzendkosten

Maat 38-40, 13 incl verzendkosten

Ik wil verschillende boeken verkopen:

486418
Mark Mieras - Liefde. Werd op EGF aangeraden, maar heb hem inmiddels uit dus mag weer door naar de vogende :grinning: Mag weg voor 12,50 inclusief verzendkosten.

Reeks van Karen Salmansohn - 3 boeken over positiever leven inclusief 1 journal om zelf in te vullen. Nog helemaal nieuw. Mogen samen weg voor 30 euro inclusief verzendkosten (pakketpost).

14 kookboeken:

• Chocolade / makkelijke, overheerlijke recepten, stap-voor-stap beschreven
  • Koken met stijl DESSERTS
  • Koken met stijl NOEDELS
  • Koken met stijl DIM SUM
  • Salades (AH)
  • Salades / koken met flair
  • Japans en Koreaans koken
  • Yum Cha & oosterse hapjes
  • Thais koken
  • 101 Kiwifruit ideas
  • Chef de cuisine
  • Ik kook tapas
  • Ik kook gezond
  • Ik kook salades
    2,50 euro per stuk of 25 euro voor alle boeken samen. Exclusief verzendkosten (laat me even weten welke boeken je wilt overnemen en ik zal de verzendkosten voor je berekenen).

anyone die een fitbit wil kopen?

Ik heb het zomerboek van Your 50 Days of Green Happiness incl. diary te koop! Echt 1x ingekeken. Verkoop em voor 45 euro incl verzending.

Ik ga je een pb sturen :slight_smile:

Ik verkoop heel veel meubels! Ik woon in Utrecht, ik heb een Marktplaats link maar aangezien mijn precieze locatie daarbij staat wil ik die alleen via PB geven. Dus stuur me een berichtje of laat het even weten. Het moet wel allemaal snel weg :smiley:

Iemand interesse in een Pearl Wand? Ik gebruik de mijne nooit en dat is zonde. Misschien is hier iemand die er blij mee kan maken voor een klein prijsje.

IMG_2888

Beide zijn een kleine maat 37, ik draag normaal maat 37 (of 37.5), maar pas deze schoenen niet lekker.
Supergas mogen voor ongeveer 15 euro weg, voor de Maruti’s ongeveer 40. Beide maar twee keer gedragen omdat ze mij dus niet goed passen helaas:(

Mijn boeken zijn nog steeds te koop :grin: Als je wel interesse hebt maar een andere prijs in gedachten, laat het dan even weten! Misschien komen we daar alsnog wel uit.

Unisa Numis pumps, zwart suede, maat 39. Heb ze 2x aan gehad, zijn toch net een tikkeltje te klein voor me.
Nieuwprijs 99,95.

Jasje van Zara maat xs valt als een S zou ik zeggen

15 incl verzenden

Suède fringe tasjes van Zara
Alledrie voor 20 incl verzenden
Los 10 incl verzenden per stuk

Steiltang van wahl 10 euro incl verzenden
Dikke krultang en ‘normale’ krultang van babyliss
Allebei 10 incl verzenden

Suède jasje van mango maat M valt als een S/M
Is vrijwel ongedragen
20 incl