Verkooptopic

Titel lijkt mij duidelijk. Als dit topic mag!

2 likes

Asos mom jeans maat: 34-36 (nooit gedragen)
€35 exclusief verzendkosten

Asos mom jeans maat: 36-34 (nooit gedragen)
€35 exclusief verzendkosten

River Island short maat: 42 (heel weinig gedragen)
€8 exclusief verzendkosten

Monki jurk maat: L (heel weinig gedragen)
€30 exclusief verzendkosten

Monki jurk maat: L (gedragen)
€8 exclusief verzendkosten

Ik heb eventueel ook aanfoto’s.

1 like

@Jeg kom

3 likes

Ik heb een paar maanden geleden deze schoenen gekocht in maat 38.5


Was vet blij dat ik ze vond want ze zijn van 2017
Maar … Fact: ik heb maat 39. Dus ik draag ze niet want mijn tenen doen pijn. Heb het al zonder zooltjes geprobeerd maar helaas.

Is er iemand die deze voor 50 ekkies wil hebben (nieuw 150, ik heb er 100 voor betaald)

Is hier eig een topic voor??? Dan mag mijn bericht verplaatst worden.

Ik wil graag mijn leren Vans (leer aan de buitenkant) verkopen. Ik heb ze pas 1x buiten gedragen en dat vind ik zonde. Ik heb er 80 euro voor betaald, graag wil ik er 55 euro voor. Het is maat 40.5, maar met maat 40 past het top.


1 like

Zo mooi neergezet ook! :slight_smile: en waaaaarom heb je geen maat 40-41 :sob:

3 likes


Maat M, 20 incl verzendkosten


Maat 38-40, 13 incl verzendkosten

1 like

Ik heb het zomerboek van Your 50 Days of Green Happiness incl. diary te koop! Echt 1x ingekeken. Verkoop em voor 45 euro incl verzending.

Ik ga je een pb sturen :slight_smile:

Iemand interesse in een Pearl Wand? Ik gebruik de mijne nooit en dat is zonde. Misschien is hier iemand die er blij mee kan maken voor een klein prijsje.

IMG_2888



Beide zijn een kleine maat 37, ik draag normaal maat 37 (of 37.5), maar pas deze schoenen niet lekker.
Supergas mogen voor ongeveer 15 euro weg, voor de Maruti’s ongeveer 40. Beide maar twee keer gedragen omdat ze mij dus niet goed passen helaas:(

Unisa Numis pumps, zwart suede, maat 39. Heb ze 2x aan gehad, zijn toch net een tikkeltje te klein voor me.
Nieuwprijs 99,95.

Ik heb interesse in die tasjes :blush:

Ik heb nog een aantal boeken voor de pab.o te koop. Voor info stuur maar een een PB, dan stuur ik een foto.

Converse All Stars rose gold in maat 39,5. Gekocht voor €99,95, mogen weg voor €25-, incl. verzenden. Enkele keren gedragen.

Mijn vriend heeft een NS dagretour in de aanbieding en is zo wanhopig op zoek naar iemand die hem over wil kopen dat hij maar heeft gevraagd of ik hier even een berichtje wil plaatsen.
Dus bij deze haha:
NS Dagretour, geldig tot 31 augustus (dus beperkt). Geldig vanaf elk station in Nederland. Nog niet verzilverd dus kan gewoon op eigen naam gezet worden. Gaat om een digitale code.
Inclusief koffie/thee + appeltaart bij Doppio

Prijs maakte hem niet zoveel uit, elk aannemelijk bod was goed haha

Puma suede heart satin grijs, maat 37
€37,- inclusief verzenden.

weg

Ik heb een heleboel kleding en boeken die ik verkoop aan hele kleine prijsjes! Geen idee of er animo voor is hier. Ik woon in België maar kom elke maand ook in Nederland dus ook daar kan het verzonden worden. Prijzen exclusief verzendkosten.

p.s. strijken is niet zo mijn ding, sorry.

2 likes


Asics fitnessschoenen maat 38! Zijn allebei amper gedragen omdat ik ze heb gekocht vlak voor de podoloog zei dat ik hardloopschoenen moet hebben. Richtprijs is rond de 40-50 euro.