Verkooptopic

Ik wil wat kleding verkopen!

  1. VERKOCHT Jurkje van de Mango, paar keer aangehad maar nu iets te kort voor mijn 1.86.
    Donkerblauw met witte sterretjes, kraagje, knoopjes en een wikkelkoord. Maatje S/M.
Foto

  1. VERKOCHT Spiegeltopje, zilver met een mooi decolleté. H&M, kan voor S/M.
Foto

  1. Offshoulder blouse van de H&M, nog leuker als ie gestreken is (hoeft niet altijd, maar zat in een tas). Maatje M.
Foto

  1. Chille gebreide trui van de H&M, maat 42 maar draag m hier oversized. Mooie neklijn.
Foto

  1. VERKOCHT Lichtroze mesh top met lila tie-dye details van de Monki, zit wat stretch in, zou zeggen maat S/M
Foto

  1. Chillbroek van Pull&Bear, fijn licht stofje. Heeft zakken! Zit stretch in de bovenrand, maar valt best lang (bij mij tot op mn voeten ongeveer, 1.86)
Foto

  1. Lief vintage bloemenjurkje, rits op de achterkant. Mooi bij een S
Samenvatting

  1. VERKOCHT Vintage wollen kokerrok, beetje rare foto. Valt bij mij tot over mn knie. Is iets te wijd voor mijn taille waardoor ie wat lager valt. Voor een M/L
Foto

  1. Geruit rokje van de H&M, iets dikkere stof. Ongeveer een S. Bijna nooit aangehad omdat ik altijd onderschat hoe lang ik ben.
Foto

  1. ASOS Tall 4505 sportlegging. Echt lang dus, maar voor mij te wijd aan de bovenkant. Naden zijn een beetje gerafeld, dus mag voor een paar euro weg.
Foto

Ik wil er vanaf, dus wat mij betreft mag alles voor 5 euro per stuk exclusief verzending weg!

1 like

@vitaminwater ik heb wel interesse in die wollen rok!

1 like

Is goed! @paraplu dm jij mij ook?

Ik heb wel interesse in dat mesh topje van Monki!

Leuk! Stuur je me een dm met je adres in ruil voor een tikkie? Wordt met verzending €8.90. Doe ik m morgen op de post!

Ik wil dat spiegeltopje! :slight_smile:

1 like

Yess is goed! Stuur maar een pb’tje!

1 like

Nee sorry, die is al verkocht! Ik zal de lijst even updaten!

1 like

Ik verkoop deze Michael Kors Selma tas. Echt amper gebruikt, ziet er nog helemaal nieuw uit.
Kan de kleur naam niet vinden, maar is een soort beige bruine kleur. Ongeveer 4 jaar geleden gekocht bij de Bijenkorf.

1 like


Verkoop ook deze Nike Airmax Thea maat 42. Voor mij helaas net een halve maat te krap. Helemaal nieuw, een keer gedragen maar helaas te klein.

Ik verkoop onderstaande enkellaarsjes, alledrie maat 41. De blauwe en de gebloemde heb ik nooit gedragen, de zwarte twee keer. !

€20 per paar.

Edit: excuus dat de foto’s door elkaar staan, ik weet niet hoe dat anders kan!
Edit 2: gelukt🤓

IMG_20190502_115332|666x500

1 like

3 boeken. Nieuw prijzen: Monica 20, Danique 20, Jiami 16. Liefst alle 3 in een keer. 27 euro exclusief verzendkosten. Allemaal één keer gelezen dus zo goed als nieuw. Los 10 euro exclusief verzendkosten.

1 like

Ik wil echt heel graag van mijn spullen af dus drop mijn link naar mijn United Wardrobe even hier:

Twee kookboeken en 3 G-Shock horloges. de horloges worden met origineel metalen blik verstuurd.

Graag bieden!

Ik verkoop dit haar serum van the ordinary. Ik heb 1 helemaal nieuw flesje in verpakking en eentje die ik denk drie keer heb gebruikt. Dit is de link naar het product: https://theordinary.com/product/rdn-multi-peptide-serum-for-hair-density-60ml


Nieuwprijs was 17,90 per stuk en ik wil er denk ik voor de twee samen 10,- voor en apart 7,5 voor de helemaal nieuwe en 5,- voor de ander? Ik merk dat ik eigenlijk te lui ben om dingen in mijn haar te gebruiken dus beetje zonde haha

Ik verkoop dit Ralph Lauren jurkje, 1 keer een middag gedragen op een bruiloft dus in perfecte staat. Maat 2 op label komt neer op een maat 34.

Nieuwprijs €149, richtprijs €50 excl verzenden.

3 likes

Ik wil beide wel, stuur je me een dm?


Mac Burnt Spice, amper gebruikt. €7 incl

Jeffree Star Gemini, zo goed als nieuw. €5 incl

ABH Bittersweet, nieuw. €7 incl

1 like

Heel leuk! Mag ik het eerste paar?

Oeh leuk! Mag ik 4e paar (rechtsboven)
Had precies die maar ben er 1 verloren