Verkooptopic

• Lego verkocht -
1 like

Trui met ballonmouwen Bershka
Maat M
12,00

VERKOCHT****trui Vila
Maat M/38
2 keer gedragen
13,00

VERKOCHT****Beige gebreide trui H&M
Maat S maar valt groot
Gedragen
8,00

VERKOCHT
Blauw/grijze gebreide trui Bershka
Maat S
Gedragen
7,50

Trui Riverdale
Nieuw
Maat XXL/44
10,00

Trui Nasa
2 keer gedragen
Maat XL/42
9,00

Pink Panther trui
1 keer gedragen
XS/S
8,00

Zara
Maat S/36
3 keer gedragen ong
12,00

Ik heb interesse in deze trui :blush: heb je die nog?

2 likes

Ja die heb ik nog! Stuur maar een pb :slightly_smiling_face:

Heb je het lego Flower Bouquet nog? Ik neem hem graag van je over!

Een megalate reactie, maar was je blij met deze bank? Ik ga binnenkort bij sofacompany kijken en dit model lijkt me mooi, maar zit het ook lekker/gaat het lang mee?

Ik vond het echt geen fijne bank, wel heel mooi. Maar ik vond het echt een zit bank, je kon er niet echt relaxed op onderuit hangen. Heb hem een jaar gehad en wel veel op gezeten, bij mij bleef hij wel heel netjes. Maar draaide bijv wel een paar x per week de rug kussens om omdat die snel inzakten.

@LizzyBennet heeft hem ook weet ik toevallig

1 like

Ik verkoop 2 Tasty kookboeken. Samen €15!
Hebben alleen in de kast gestaan, dus zijn zgan.

4 likes

Ohh bedankt @Musa en @LizzyBennet dat wordt hem dus niet. Wel echt jammer hey, hij ziet er mooi uit inderdaad

2 likes

Ik verkoop deze: https://www.jomalone.eu/nl/nl/product/26100/56494/floral/jasmine-sambac-marigold-scent/jasmine-sambac-marigold-cologne-intense?size=50_ml

nieuwprijs is 93 euro en er zijn in totaal iets van 5 spraytjes uit dus dacht zelf aan 75 euro.

Hi, sorry late reactie. Ik was heel druk dit weekend. Op dit moment ben ik met iemand via PM in overleg. Mocht het niet lukken, dan laat ik het weten!

Juliette has a gun - not a perfume 100 ml - €70
Heb hem op de gok gekocht maar na 2-3 keer gebruikt te hebben kan ik zeggen dat ik hem te aanwezig vind.

Ik wil 'm wel overnemen. Woon je toevallig in t oosten vh land?

2 likes

Doe het even zo, want krijg hem heel moeilijk op de foto. Maat S, nog nooit gedragen. €20,- incl

Jasje Only, maat M. €20,- incl

1 like

VERKOCHT

1 keer gedragen op m’n verjaardag maar weet dat ik hem eigenlijk niet vaker ga dragen.
Hij is van Vero Moda en de maat is Xs.
Nieuwprijs €49,99
Bij interesse stuur maar een berichtje :slightly_smiling_face:

5 likes

Ik heb met pijn in mijn hart eindelijk besloten dat ik echt te veel oogschaduw heb voor iemand die het vrijwel nooit draagt, dus ik verkoop een aantal paletten in de hoop er iemand anders blij mee te maken. Ze zijn allemaal maximaal twee keer gebruikt, en in het afgelopen half jaar gekocht.

Natasha Denona Love Palette - verkocht

Natasha Denona Retro Palette - verkocht

Viseart Violette Etendu - 20 euro

Natasha Denona Mini Love - 7,50 euro

Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow (Light to Medium) - verkocht

Als iemand interesse heeft of een leuk bod wil doen, stuur maar een berichtje!

2 likes

Interesse in de CT, zal je bericht sturen

1 like

Ik vind het retro palette heeel mooi, zal even een berichtje sturen

1 like

Ik heb (heel veel) interesse in het ND love palette en heb je een Pb gestuurd :slight_smile:

3 likes

Ik heb interesse in het ND retro palette en het ND mini pallet. Zou ik je een berichtje sturen?

Edit: zie dat het Retro pallet waarschijnlijk al weg is. Zo niet, dan neem ik hem graag over

1 like