- New look high low dress. Veel stretch in de taille, de kleur is donkerrood. Ik heb de jurk zelf gedragen met maat 46/48/50.
Vraagprijs: 12 euro excl verzenden (past wel door de brievenbus).
verkocht
2. Violeta mango jurk. Veeeel stretch, dus ook gedragen met 46/48/50 en ik denk dat een (kleine) 52 ook wel past maar dat weet ik niet zeker. De kleur is iets donkerder dan op de foto. Aan de voorkant een overslag.
Vraagprijs: 17 euro excl verzenden. Past door de brievenbus.
3. Lady vintage jurk. Wederom haha: heel veel stretch. Echt een fijne stof! Gedragen met maat 46/48/50. Op de foto lijkt het meer blauw maar het is meer petrol in het echt.
Vraagprijs: 13 euro excl verzenden, past door de brievenbus.
4. Pink clove jurk. Beetje stretch, vooral stretch in de taille. Gedragen met maat 46 of 48. Nu heb ik maat 50 en dan vind ik hem niet fijn meer vallen. De stof pilt een beetje.
Vraagprijs: 5 euro excl verzendkosten, past door de brievenbus.
5. Nemidorm jurk van aliexpres, is een lady vintage look a like. De stof is wel anders. Wel stretch, maar minder dan de echte lady vintage. Gedragen met maat 46 en 48. Stof pilt een beetje.
Vraagprijs: 5 euro excl verzendkosten, past door de brievenbus.
6. Belloya jurk. Maat 46. Echt hele mooie jurk maar ik vind hem niet meer mooi staan bij mezelf. Mijn gewicht zit met name bij mijn buik (maat 48 nu) en daar tekent de stof een beetje.
Vraagprijs: 11 euro exclusief verzendkosten, past door de brievenbus.
Het staat ook op vinted dus ik probeer het up to date te houden maar kan ook dat het al verkocht is.