Verkooptopic

Helaas pas ik onderstaande schoenen niet meer na mijn zwangerschap. Alles is daarom nog in goede staat!

Adidas superstar maat 37 1/3
Richtprijs € 30

Meer foto’s

Invito enkellaarsjes maat 37
Richtprijs € 20

Meer foto’s

Enkellaarsjes Fred de la Bretoniere maat 37
Richtprijs € 75

Meer foto’s

1 like

Ganni jurkje zwart met stipjes maat 36
2x gedragen
€45

2 likes

Ik heb deze net nieuw binnen gekregen maar ze zijn mij allebei te klein. Kan ze nog retourneren, maar deze korting is er nu af, dus op de website zijn ze duurder. Wellicht dat iemand ze hier wil overnemen voor deze prijzen, exclusief verzending? Kan het heel plat verpakken.

Mijn maten ter referentie, ik had van allebei eentje groter moeten hebben: 1.86, maat L (broek valt dus klein), cup 70F (paste hier niet in, lol).

1 like

Ik heb wel interesse, heb je ze nog?

3 likes

Leuk! Ja zeker, ik stuur je even een dm

2 likes

Ik verkoop wat dingetjes op Vinted, vooral tweedehands vondsten maat s/m. Ook enkele zelfgemaakte totebags!

Linkje Vinted

2 likes

Omg die motorjas is ZO vet, jammer dat verzenden vanuit België te duur wordt :sob: hopelijk vindt ze een goed huis

Woon je ver weg? Want naar Nederland verzenden is via Vinted meestal minder dan 3 euro.

4 likes

Oh heel jammer inderdaad! Kan wel kijken of we m op een andere manier kunnen verzenden zodat het voor jou betaalbaarder is? Je mag me zeker een pb’tje sturen hoor!

1 like

Oh dat valt mee idd!

@trompeloeil lief dat je wilt meedenken, maar ik gok dat ie net te klein valt (heb lange armen) en ook eigenlijk al meerrr dan genoeg jassen. Hopelijk vind je er snel iemand voor :slight_smile:

4 likes

Upje voor deze parfums, heb ze nog steeds te koop!

Daarnaast heb ik m’n make-up lade uitgezocht.

Te koop:

Inhoud & achterkant

• Benefit Hoola mini, paar keer gebruikt. €7
  • Mineralogie loose mineral blush in de kleur Port. Toen ik zag dat dit de favoriete blush is van @fleurmaxiime (fleurskinfoodie) (‘skinfluencer’ op Insta) moest ik 'm hebben. Maar helaas te warm bij mijn koele huid. Aantal keer gebruikt. €15
  • Youngblood mineral radiance in de kleur Sundance. Paar keer gebruikt maar helaas ook een tikje te warm. €15

Deze mogen weg tegen verzendkosten:

Achterkant

• NYX Bare with me Tinted skin veil in de kleur Vanilla nude. Hij is langer open dan 6 mnd en denk ik half op.
  • vergeven – Real Techniques mini buffing brush. Nieuw in verpakking.
Update: MAC items zijn vergeven

Achterkant

• MAC Mineralize skinfinish in de kleur Lightscapade.
  • MAC Mineralize skinfinish in de kleur Stereo Rose.
  • MAC Mineralize blush in de kleur Warm Soul.

Deze 3 heb ik al een aantal jaar in m’n lade liggen, zou daarom niet direct aanraden om ze nog te gebruiken. Maar misschien is er een verzamelaar die het leuk vindt om deze over te nemen.

2 likes

Ik verkoop mijn Salvador Cortez CC22 gitaar, samen met een rugzak, nieuwe snaren en capo. Ik heb er amper op gespeeld, net voor corona begonnen en toen m’n lessen nooit meer opgepakt. Hij is dus nog zo goed als nieuw!

Foto's

Ophalen in regio Den Bosch/Eindhoven. Stuur me even een pb bij interesse :slight_smile:

2 likes

Ik wil de Macs van de laatste foto en de RT brush heel graag, ik stuur je een PB!

4 likes

H&M broek in maat 38. €8.50

Topshop leren sandalen met houten blokhak in maat 39. €15

&Other stories blouse in maat 36. €14 (sorry heb even geen strijkijzer😭)

Mango schoudertas (heeft ook een lange hengsel) €5

1 like

Zara
Maat S
23,00

Vandaag gekocht, direct geprobeerd en fijne substantie maar niet mijn kleur:

NYX Born to glow foundation in de kleur BTGR07 NATURAL

Past door de brievenbus

€3 excl verzenden, past door de brievenbus (of ophalen Rdam Oost)

2 likes

Ik heb een aantal jaar geleden deze lampjes gekocht voor in onze gang. Die hebben we inmiddels iets anders afgewerkt dan gedacht, waardoor deze lampjes niet meer staan!

Het zijn er 3, kunnen op plafond of wand bevestigd worden. 2 in een doosje met lampjes, de ander is zonder doosje en kwam daardoor met korting. Ik heb er in totaal 30 euro voor betaald denk ik. Is er iemand die ze goed kan gebruiken?

Verkocht

1 like

Ik heb wel belang bij de Fitbit Versa 2! Ik stuur je een pb.

2 likes

1. New look high low dress. Veel stretch in de taille, de kleur is donkerrood. Ik heb de jurk zelf gedragen met maat 46/48/50.
    Vraagprijs: 12 euro excl verzenden (past wel door de brievenbus).

verkocht
2. Violeta mango jurk. Veeeel stretch, dus ook gedragen met 46/48/50 en ik denk dat een (kleine) 52 ook wel past maar dat weet ik niet zeker. De kleur is iets donkerder dan op de foto. Aan de voorkant een overslag.
Vraagprijs: 17 euro excl verzenden. Past door de brievenbus.

3. Lady vintage jurk. Wederom haha: heel veel stretch. Echt een fijne stof! Gedragen met maat 46/48/50. Op de foto lijkt het meer blauw maar het is meer petrol in het echt.
Vraagprijs: 13 euro excl verzenden, past door de brievenbus.

4. Pink clove jurk. Beetje stretch, vooral stretch in de taille. Gedragen met maat 46 of 48. Nu heb ik maat 50 en dan vind ik hem niet fijn meer vallen. De stof pilt een beetje.
Vraagprijs: 5 euro excl verzendkosten, past door de brievenbus.

5. Nemidorm jurk van aliexpres, is een lady vintage look a like. De stof is wel anders. Wel stretch, maar minder dan de echte lady vintage. Gedragen met maat 46 en 48. Stof pilt een beetje.
Vraagprijs: 5 euro excl verzendkosten, past door de brievenbus.

6. Belloya jurk. Maat 46. Echt hele mooie jurk maar ik vind hem niet meer mooi staan bij mezelf. Mijn gewicht zit met name bij mijn buik (maat 48 nu) en daar tekent de stof een beetje.
Vraagprijs: 11 euro exclusief verzendkosten, past door de brievenbus.

Het staat ook op vinted dus ik probeer het up to date te houden maar kan ook dat het al verkocht is.

2 likes