Verkooptopic

Ik dacht dat de foto was van de gratis samples, haha

10 likes

Wat een onzin. Via skins betaal ik 20 euro voor 5 van die proefjes. Je betaalt eigenlijk alleen voor de 8-10 ml decant van by the fireplace en betaalt hooguit een paar euro bij voor 13 proefjes (waar ik zelf ook voor betaald heb) van niche parfums die normaal gesproken verkocht worden voor 2/3 euro per milliliter :unamused:

@Lovepink nee dat zijn parfums zoals la vie est belle, chloe edp, hugo boss die ik wél gratis heb gekregen bij bestellingen en dus ook gratis doorgeef

2 likes

Kweenie, ik dacht eigenlijk dat het idee van dit hier wel was om dingen voor vriendenprijsjes aan elkaar te verkopen. Zo’n hele berekening over milliliters enzo, het komt meer op me over dat je beredeneert wat het je maximaal kunt opleveren. En dat vind ik meer Marktplaats.
Terwijl, tja, het hele idee van proefjes is dat je maar een relatief heel klein risico hoeft te nemen en dat sommige je zullen bevallen en sommige minder.

3 likes

En dat is ook het geval. Heb het verkocht voor €15 eu terwijl dit alles bij elkaar toch een stuk meer kost als je het gaat berekenen. Alleen de by the fireplace dus al €12. Een volle sample €4 per stuk.
Dus hoe is €15 voor alles dan geen vriendenprijsje? Ik snap niet hoe mensen doen alsof ik de hoofdprijs vraag :sleepy:
Die beredenering per ml besprak ik dus juist om dat te laten zien, omdat mensen denken dat ik 3 euro voor een halfvolle sample vraag. Is niet het geval.

9 likes

Heb nog een bodempje douchegel in de fles, kostte 3.50 dus kopen voor 20 cent?

6 likes

Omg mensen ze krijgt die samples basically gratis bij die decant. Wat een gezeik

3 likes

Joe ik heb het gekocht en vind het echt een prima prijs voor dat alles. Ik wil veel nieuwe geuren uitproberen en dan is dit echt perfect. Bij parfumado betaal je 15 euro voor 8ml. Anyway ik ben er blij mee!

63 likes

Wat een flauwe reactie :-1:t3:

25 likes

Ik vind het wel jammer dat er zo onaardig wordt gedaan over iets wat iemand verkoopt. Dat moet diegene toch zelf weten, als iets je niet aanspreekt om welke reden dan ook laat het dan aan je voorbijgaan. Er hoeft toch niet gelijk iets over gezegd te worden.

31 likes

Ja weet ik, dat was ook de bedoeling. Ik vind het gewoon zo’n verwonderlijk iets om uit half opgebruikte dingen nog geld te slaan, maar idd helemaal prima als de betrokkenen daar blij mee zijn, dan hoeft niemand zich toch ook aangesproken te voelen :stuck_out_tongue: ik vind het zelf gewoon een heel raar fenomeen.

1 like

Dat is dus niet eens het geval. Je krijgt ze er gratis bij. Maar volgende keer zal ik alleen nog volle dingen posten en dan ipv de half opgebruikte erbij doen die in het weggeeftopic posten ofzo???

1 like

Omdat dat onzin is want ik geef ze toch liever gratis erbij aan iemand die toch al iets koopt :rofl: why the fuck zou dat in 2 aparte topics moeten :rofl::rofl::rofl:

8 likes

Ze geeft ze toch weg bij iets wat ze verkoopt. Waarom zit iedereen zo te zeuren joh. Koopster is blij, verkoopster is blij. En door.

12 likes
Samenvatting

De biab topcoat en kleur Dolly. Evt met lamp erbij mocht je dit willen. Heb er maar 4 setjes mee gedaan maar mijn nagels kunnen er niet tegen helaas.

Nieuwprijs 60 euro maar wil ze graag voor 20 verkopen.

1 like

Ik wil deze wel!

3 likes

Wil je me priveberichten? :relaxed:

1 like

Ik heb afgelopen kerst dit luchtje op de gok gekocht en vind hem best lekker, maar heb hem sindsdien 2 keer op gehad en heb zoveel luchtjes dat ik het zonde vind.

Zou er graag 35 euro incl voor willen. Heb het doosje er nog bij en kan morgen eventueel een foto maken, maar hij zit dus nog eigenlijk helemaal vol.

3 likes

Het is behoorlijk last minute, maar ik heb 2 kaartjes voor de show van Jim Bakkum in Heerlen voor komende vrijdagavond (eerste rij). Ik zou zelf heel graag gaan want zijn vorige show was super leuk, maar ik kamp met voorweeën sinds gisteravond en durf het niet meer aan (het zou eigenlijk in dec zijn maar vanwege corona verplaatst). Ik hoef er geen geld voor, vind het gewoon ontzettend zonde als ze verloren gaan en kan zo 123 niemand bedenken die ze wil hebben in mijn omgeving.

2 likes

Ik las eerst dat je voorweeën zijn verplaatst. :sob: Flauw wel van mezelf.

7 likes

Was het maar zo :yum:

2 likes