Bershka blazer
7 euro ex verzenden
Is nooit gedragen.
Heb je deze nog ?
Hoe lang valt deze ? Ik ben maar 1.58 cm.
Ik draag vaak xs/s
Zou die passen ?
Ja ik denk het wel!
Hij valt best wel klein vind ik.
Ik ben 1.75 en heb normaal maat S maar ik vind hem vrij strak en kort zitten bij mij , dus denk juist goed bij jou!
Top ik heb wel belang !
Hi Reflect,
heb je de Erika nog gepast?
Hi iemand nog interesse in deze glazen kandelaar?
Stuur maar een berichtje, dan stuur ik foto’s:)
@Canvastas Hi! Ik heb 'm volgens mij alleen nog in het groot.
Je mag me een berichtje sturen.
Is er toevallig nog iemand die van een Fitbit versa 2 of sense af wil?
Ja! Hoeveel vraag je ervoor?
Misschien 7,50 + verzendkosten?
Oeps, ik zie dat ik hem al heb Ik hoop dat je er iemand anders blij mee kan maken!
Ben te laat met terugsturen van deze jeans. Ongedragen, ik krijg hem niet over mn billen heen.
De bekende Zara trenchcoat in maat L wil ik verkopen. Besteld; eerst enthousiast over de lengte maar hij past toch niet zo mooi bij mijn figuur. Ik heb hem 2/3 keer gedragen. Had er iets langer over moeten nadenken dan had hij nog terug gekund maar dat kan helaas niet meer. Ik kan nog eigen foto’s maken, maar ik gooi deze er alvast bij.
Ah ik vind 'm heel leuk en zoek zoiets maar vind het bij Zara altijd een beetje spannend qua mouwlengte. Hoe lang ben je zelf en hoe vallen de mouwen bij jou?
Snap ik! Normaal draag ik Xl/xxl maar deze jas valt heel ruim, daarom is vermoed ik de mouwlengte bij mij korter. In ben 1.71 en de mouwen komen tot onder m’n pols, dus bij mij is de mouwlengte aan de korte kant
Ik heb een versa 2 in roségoud die ik vandaag vervangen heb (niet omdat ie niet meer goed is maar omdat ik een combi met een borstharslagmeter wilde kunnen maken). Het bandje is wel aan vervanging toe. Morgen kan ik eigen fotos sturen als je wilt