Oh mooie kaft, ik heb het als e-book gelezen. Vond het een verrassend mooi en goed boek!
Ik heb wel interesse! Ik stuur je een DM!
VERKOCHT
Helemaal nieuw wenkbrauw-/wimperserum van de The Ordinary. Nog nooit open geweest. Heb er momenteel een in gebruik maar doet voor mij (na sinds aug braaf smeren) nagenoeg niks dus deze nieuwe ga ik niet gebruiken en maak ik liever iemand anders blij mee. Nieuwprijs tussen de 15 - 20eu, deze is voor 10eu incl verzenden van jou

Ik heb wel interesse!
Super! Stuur je een DM?
Ik zou er niet op gokken.
Niet alleen vanwege hygiëne, maar ook vanwege de levensduur van de batterij.
Ik zou als ik jou was, gewoon doorsparen, acties (ook op andere websites) in de gaten houden en er zelf één aanschaffen.
Ik heb wel de kruik in de aanbieding.
Het wordt mij in deze kou niet warm genoeg en relatief snel afgekoeld.
Stronger sportset. 1x gepast en gewassen. Niet in gesport. Staat ook op Vinted voor 45 euro, maar naar een forummer voor 40 excl
Maat: s
Meer foto’s
Is hier iemand zo gek om 2 kaartjes voor maneskin over te kopen voor zon 300 pleuries?
Ik verkoop deze parfum (juliette has a gun - vanilla vibes)
Het is de 100 ml fles en Er is ongeveer 10 ml van gebruikt
Ik wil er denk ik €50 voor (exclusief de verzendkosten)
https://www.zalando.nl/bobbi-brown-illuminating-bronzing-powder-bronzer-antigua-boo31e01k-o12.html
Ik heb van deze blush de verkeerde kleur gekregen (Antigua) en kan niet meer retour, mocht iemand deze willen overnemen voor een leuke prijs, stuur me even een berichtje!
Als iemand zo’n mini-vaatwasser met raampje van bijvoorbeeld Medion verkoopt houd ik me aanbevolen!
Ik verkoop deze, hij is nog zo goed als nieuw. Bij interesse maak ik zelf nog even foto’s, verkocht!
En deze tv ook!
Allebei ophalen omgeving Den Haag
Ik doe deze ook weg, heb het max 3keer gebruikt maar ik kan gewoon geen nagels lakken de doos zit er nog bij maar is wel beetje beschadigd! Ik woon zelf omgeving Den Haag, mag tegen bijna elk bod weg! Wil er zsm vanaf ivm verhuizing
Wat is jouw richtprijs?
Geen idee eigenlijk… 50 inclusief verzenden? Laat maar weten of je zoiets in gedachten had.
Is goed!
Zijn de lakjes en lamp nog beschikbaar? Ik woon in Den Haag!