Staat er niet in maar ik draag altijd een S en hij zit me gegoten.
Heb e deze nog?
Werkt dit ook als stijl borstel?
Ik verkoop Byredo - Slow Dance 50ml
Gekocht bij Skins in mei 2023. Heb de digitale bon en bankafschrift nog in bezit, dus die kan ik op verzoek verstrekken.
Heb hem ongeveer 3 keer gebruikt, maar het is toch echt niet mijn geur. Nieuwprijs was €155.
Zit in de originele verpakking en heeft sinds de aanschaf in het doosje gezeten.
Is dit nou een jurk of een lange blouse?
Blouse!
Ik heb een aantal broeken te koop gezet. O.a G-star shape jeans (31/30) en een ‘true to you’ bootcut jeans (L) van H&M. Vinted: klsdb - profiel lid - Vinted
Heb je the midnight library nog?
Nee sorry alles is weg behalve extremely loud. Zal m even verwijderen.
Te koop: 32-delig serviesset ‘Lisboa’ van Wehkamp Home. Dus 8 borden, 8 kleine bordjes, 8 diepe borden en 8 kommen.
Is een half jaartje gebruikt, heeft lichte gebruikerssporen. Het servies heeft organische vormen. Daardoor stapelen de kommen en diepe borden niet precies in elkaar
Kan opgehaald worden in Rotterdam.
Ik zat te denken aan deze prijzen:
- 16-delig (dus 4 van alles): €50,-
- 32-delig (dus 8 van alles): €80,-
Maar een leuke forumprijs is ook prima.
Ik heb een aantal dingen op vinted gezet.
Linkje
Heeft iemand interesse in dit handdoekrek/wc-rol houder? Je kunt hem op twee manieren gebruiken namelijk:
Hij zit nog ongebruikt in de doos. Ik heb deze gekocht voor ons nieuwe huis, maar nu hebben we toch geen goede plek om hem op te hangen en ik kan hem niet meer terugsturen. Ik zou er graag €25 inclusief verzenden voor willen hebben.
Jurkje van Sissel Edelbo. Maat S/M. Via Vinted gekocht en ik pas m met maat 40 ook maar vind m niet mooi staan.
Origineel jurkje van Diane von Furstenberg, gekocht in NYC. US 6, valt als een EU 38.
Mooie stevige elastische stof. Mag weg voor 35 euro excl
Nike Metcon in maat 40. Aantal keren op gesport, altijd binnen. Zien er nog goed uit.
Mag weg voor 50 euro inclusief verzendkosten.
Edit: verkocht