Verkocht
Ik verkoop onze waterpompwasdroger. Gekocht in januari 2022 bij Coolblue, ruim een jaar oud dus. Bon hebben we nog voor de garantie. Op de motor zit 10 jaar garantie, daar heb ik hem destijds voor aangemeld. In totaal ongeveer 15 keer gebruikt? We hebben namelijk ook vaak was opgehangen als het buiten niet koud was. Doet het perfect, niets mis mee. Ziet er nog als nieuw uit. We doen hem weg omdat we een nieuwe wasmachine gaan kopen met droogfunctie in één wegens ruimtegebrek. We hebben hem gekocht voor €700, vraagprijs €500.
Ophalen in Rotterdam.
Dit is hem: (eigen foto’s kan ik maken)
Oe ik vind ze heel mooi, maar ik vind zulke schoenen kopen zonder ze in het echt gezien (en gepast) te hebben heel moeilijk. Zou je daar voor openstaan? En woon je toevallig in de buurt van Amsterdam of Groningen?
Haha shit, dan durf ik het niet aan denk ik. Ik zit. vaak een beetje tussen 37 en 38 in en als ze aan de smalle kant zijn is het een iets te groot risico.
Ik heb twee kaartjes voor Walibi Fright Nights te koop voor zaterdag 7 oktober. Heb de kaartjes al even maar een vriendin die gisteren jarig was viert dan haar verjaardag, had ik niet op gerekend
Ik heb 29,50 per kaartje betaald, voor €40 of een goed bod mogen ze samen weg.
Gellak:
Ik heb eventueel nagelswatches voor alle kleuren. 3 euro per stuk of 22,50 euro voor allemaal, verzendkosten voor de koper (via Vinted).
Ik heb 11 ongedragen Gambettes Box panty’s te koop, allemaal zwart met verschillende prints in maat L. Zitten vooral ruitjes en rondjesachtige dingen tussen die een beetje op kant lijken en eentje is verticaal gestreept
Naast de 6 op de foto heb ik er ook nog 5 zonder kartonnetje eromheen. Volgens mij heb ik er 1 wel een keertje een halve dag aangehad maar de rest ook niet (als je die niet hoeft ook goed natuurlijk). Wil er wel in 1x van af.
Heb ze op Vinted voor 40 staan maar bieden mag. In Amsterdam (of Utrecht als t niet te ver buiten t centrum is) zonder verzendkosten.
Maat 38
Helemaal nieuw. Toch niet mijn model. Kunnen retour of voor het dubbele op vinted maar weet dat er een hunt op is. Dus maak er liever iemand blij mee die ze graag wilt.
€120 verzendkosten voor jezelf.
Zijn die linkse twee de base + topcoat?
Hoe vol zitten de flesjes nog en zijn ze al oud?
De linker is een glitterlak, de tweede is een rubber basecoat. Ik heb ook een topcoat, het is mijn favoriet met dispersie, maar sinds ik ben overgestapt op no wipe gebruik ik die eigenlijk niet meer. Allebei ongeveer halfvol (flesjes zijn 14 ml), een jaar oud maar perfect bewaard.
Oh dan laat ik het even aan me voorbij gaan, dankje!
Ik wil graag een set, luiheid
Escentric Molecule 100ML EDT
Verkocht
Zit nog nagenoeg vol. Het is toch niet mijn geur
Prijs €60 excl verzenden
Mocht het toch niet doorgaan, heb ik ook interesse!
Mooie jas! Mag ik vragen of de mouwen lang vallen? Ik ben best lang namelijk.
Niet buitengewoon lang zou ik zeggen. Ik kan het vanavond wel even meten, als je wilt
Graag!
Dit zijn wat maten:
Oksel-arm op de naad aan de onderkant gemeten: 41 cm
Bovenop de arm (als je de mouw platdrukt is dit de bovenkant) 53 cm
En omdat het een iets dropped shoulder heeft: het schouderstuk van naad tot naad is 17 cm
Hopelijk helpt dit
Ik weet niet of het hier mag, maar ik ben naarstig op zoek naar deze trui van H&M! Liefst in M of eventueel in L. Als iemand hem toevallig heeft en er op uitgekeken is, let me know!
Voor de knutselaar, kostuums naaien?
Philips Wake-up light. Model HF3520 - Verkocht