Verkooptopic

Prachtig weer!

1 like

Mag ik hier ook een gezocht-oproepje plaatsen?! Ik heb een incompleet wedgwood edme servies geërfd van een familielid en wil dit graag aanvullen. Ik ben al heel ver via marktplaats en vinted. Maar nu zoek ik nog de dinerborden (26,5 cm diameter) en de soepkommen. Heeft iemand deze wellicht voor mij? Of een moeder, oma of tante :wink: ik neem ze heel graag over (aantal maakt niet uit, ben blij met alles)

2 likes

Bovenste is Zara(gedragen 3keer) onderste twee Sezane(met prijskaartje nieuw en zonder 1keer gedragen in ochtend) . Alles in maat M, ik verzend het liefst via Vinted en iets goedkoper kan natuurlijk altijd☺️

10 euro

70 euro

60 euro

1 like

Ook wat schoenen trouwens, alles maat 38

Shoe Biz Copenhagen 80

All stars 15

Jonak 75

Unisa 20

Adidas 15

Sendra 40

Heb je de beige trui nog?

2 likes

Ja! Dit is mijn Vinted. Trui is wel roze trouwens

3 likes

Burberry HER petals versie! 88 ml. Met echte bloemblaadjes er in. 1x opgehad, alleen echt niet mijn ding :sweat_smile: FF prijs 30 euro. Verder nieuw (vorige maand gekocht)

3 likes

Hi, kan het ook via vinted? Heb evt interesse

4 likes

Ja tuurlijk! :slight_smile: Stuur maar een berichtje als je interesse hebt

2 likes

Pokerset is nieuw, fiesta spel 1 keer gespeeld en die sage library mee begonnen 10min maar werd er helemaal zenuwachtig van. Is echt leuk voor creatieve mensen wat ik niet ben :joy:

Edit: lego is al weg!

2 likes

Oeh wat wil je voor de dried flower centerpiece Legoset?

2 likes

Sorry alle lego is al weg! Had het tegelijkertijd op Vinted gezet en binnen 5min was het verkocht :smiling_face_with_tear:

4 likes

:joy::heart: Wat heerlijk!

5 likes

Wij hebben een rookglas spiegel over dus deze mag weg naar iemand anders. :smile:

Hij is 120x123. Hier zat hij vastgeplakt aan de muur op een houten plaat zoals op de foto te zien is.

Hij ziet er nog netjes uit. De vlekken zijn handafdrukken door het eraf halen.

Geen idee wat de vraagprijs is. Doe een leuk bod en je mag ‘m hebben.

Op te halen in het noorden van Overijssel dichtbij de Duitse grens.

1 like

Ik verkoop deze jurk, twee jaar geleden gekocht maar nooit aangehad. Nieuw was die volgens mij 200 euro, maat S van het merk Stine Goya. Ik dacht zelf aan 50euro

1 like

Ik verkoop mijn Fitbit luxe + oplader, heb hem 2 keer gedragen maar was niets voor mij en ligt nu maar te liggen… hij is echt zo goed als nieuw, geen krasje te bekennen! Nieuwprijs was €120,-. Geen idee wat ik er voor wil hebben, stuur me even een PB en dan komen we daar vast wel uit :slight_smile:

foto’s

1 like