Verkooptopic

Ik heb geen ruimte meer voor deze wereldkaart, dus als iemand hem wilt overnemen stuur vooral een pb.
Het is canvas, 40x60 en er zit een ophangsysteem (niet gebruikt) en vlaggetjes prikkertjes (ook niet gebruikt) bij,

1 like

Ik laat me nogal regelmatig meeslepen door het forum :joy: Daarom verkoop ik 3 Mac lipsticks die ik hooguit 2x heb opgedaan:

• Mehr (iets vaker gedragen)
  • Impassioned Amplified
  • Viva Glam Miley Cyrus

Lipsticks worden schoongemaakt! 12 euro p.s. Incl verzenden. Als je ze alle 3 koopt 27,50!

Bank te koop het liefst zsm ophalen!
Grote zwarte stoffen hoekbank met loungedeel. De bank is 320 x 320 en het zitgedeelte is 60 cm vanaf de kussens gemeten. De bank is gebruikt, maar is nog in goede staat. Ophalen in Zuid-Holland. Ik zou er graag €600 voor willen, maar bieden mag ook!

Lego friends en lego Disney, compleet. Kan opgestuurd worden.

Ikea poangg voetenbank zwartbruin

Krantenbak, lectuurbak

Eglo staande lamp

Staande led lamp, lampen zijn te bewegen.

Nieuw, ongedragen. Volgens mij nog te koop, hij was iig 20 euro. Bershka en Maat xs

Hij zit bij mij niet leuk omdat hij net te groot is…

Ik dacht aan 13 euro, inclusief verzenden.

1 like

Ik heb dit vest te koop, maat L,1 keer gedragen maar is me iets te groot dus ik heb nu een maat M genomen voor mezelf. Te laat om deze te retouren, hij is wel constant uitverkocht dus misschien kan ik er hier iemand blij mee maken?
Ik zou er graag 15 euro voor willen.

Is dit van H&M? Gewoon terugsturen? Ik heb wel eens iets 1,5 maand later terug gestuurd, terwijl het binnen 14 dagen zou moeten

Ik heb hem al een keer gedragen, dus kaartje eraf en de rest van de bestelling al een tijdje terug terug verzonden dus dat wordt em denk ik niet. :sweat_smile:

1 like

Verkoopt iemand een positiejurk in XL die ik kan dragen naar een bruiloft in oktober ? :grinning:

1 like

Hey, wat vraag je voor de lego?

Ik dacht aan 15 euro, komt dat overeen met wat je in gedachten had?

hebben ze ritsjes aan de binnenkant? en je hebt vast geen aanfoto? ben benieuwd hoe ze er dan uit zien!

Ja, er zitten ritsjes aan de binnenkant! Ik zal morgen even een aanfoto maken in het licht, mijn voet past er wel in, maar het past net aan.

@Enthusiasm ze glimmen minder in het echt. De kleur is meer zoals de foto’s die ik gisteren postte.

En hier nog een foto van Wehkamp:

1 like

Iemand interesse in deze rode pumps van h&m maat 39, 1x gedragen (zoals je op de foto ook ziet)
7,50 (excl. verzenden)

Thanks voor de foto’s! Ik heb liever geen ritsjes aan mijn laarsjes deze ik skip deze🙁 , Dankje voor de moeite!

Heb m’n kast opgeruimd. Prijzen excl verzendkosten

Return to Tiffany armband, gekocht bij Harrods. In mei dit jaar nog gereinigd. VERKOCHT

Return to Tiffany ketting, gekocht bij de Tiffany store op Fifth Avenue in NYC. In mei dit jaar nog gereinigd. 90,00 excl verzendkosten.

Levi’s skinny, demi curve, maat 28, diep donkerblauw. Enkele keer gedragen. 25,00 excl verzendkosten.

Mango suede jasje, maat M. Gedragen. 10,00 excl verzendkosten

Witte wrap blouse H&M, maat 40. 7,50 excl verzendkosten VERKOCHT

Vero Moda metallic plisse rok, maat L. 10,00 excl verzendkosten

Zara jurkje, geknoopt detail voor. Maat M. VERKOCHT

H&M spijkerjasje, maat 40. 10,00 excl verzendkosten

Nikkie Jolie dress, maat 38, kleur navy/white. Enkele keer gedragen. Nu nog te koop voor 99,99.
30 euro excl verzendkosten.

French Connection bodycon dress, navy, maat UK 12. Labels verwijderd uit het jurkje. 20,00 excl verzendkosten.

Gymshark dupe sportlegging van AliExpress, maat L. Past met M/L. 7,50 excl verzendkosten.

Gymshark dupe sportbh van AliExpress, maat S. Past met S/M. 5,00 excl verzendkosten.

Loavies glitter top, maat M, 1x gedragen. VERKOCHT

Triangl neoprene bikini. Top maat XS (A/B cup) en broekje maat L (M/L). 12,50 excl verzendkosten

Seafolly bikini broekje, EU maat 40. Geen bijpassende bikinitop. 10,00 excl verzendkosten.

Nike sportbroekje, maat M. 5,00 excl verzendkosten. GERESERVEERD

Rebecca Minkoff Mini M.A.C. in seagreen, gouden hardware. Tas is gebruikt, gebruikerssporen te zien op de foto.
Doe een leuk bod.

1 like

Hoe hoog komt de Levi’s skinny?

Het is de mid-rise skinny.