Verkooptopic

Hi, heb je het jurkje van Zara en de top van loavies nog?

Yes heb ze beide nog!

Ah fijn. Ik stuur je even een priveberichtje!

Ja, maar een niet te dikke en wat flexibelere map. Want aan de rits is het net niet breed genoeg (de tas loopt breeder uit naar onder) waardoor je de map iets moet kunnen ‘plooien’. Hoop dat je mijn uitleg begrijpt haha

Heb interesse in de kokerrok van sissyboy, maar twijfel een beetje of ik hem pas. Hoe valt hij?

Hij zit bij mij vind ik net te strak. Ik heb meer een maat L. Hij valt tot net over mijn knie (ik ben 1,74)

1 like

GONE

Oplader van macbook, geen lightning connectie dus, maar heb 2 opladers, ook met lang snoer eraan. Van een ban de twee weet ik niet of die werkt, dus mogen beide weg aan dezelfde persoon.

Ik weet dat hier mensen zijn waarvan deze shit wel eens stuk gaat, dit zijn originele van apple zelf, ooit bij mijn macbooks gehad. Noem maar een prijs, excl verzenden. Weet niet of er actief mensen zijn met een kapotte oplader? Tag ze maar :stuck_out_tongue:

Ik hen vaak maat M of L en deze zit bij mij mooi. Wat zou je er voor willen geven?

Ik heb le parfum van Elie Saab. Heb het doosje nog en er zijn precies vier spraytjes uit. I wanted to love it but i dont :disappointed:
Kost nieuw 65 euro

Dacht zelf aan rond de 50 inclusief verzenden

Het teddy jasje heeft geen maatlabel. Ik droeg 'm oversized met een M, maar kan ook met een L.
De jumpsuit is van new look en is een maat 36.

Ik heb het boek ontvangen van @Yzile. Ik moest zo lachen om m’n naam op het pakketje :rofl:

47 likes

Lol ik zie nu voor me dat het pakket naar een pakketpunt is gegaan en je daar dan moet vragen naar het pakket voor Maarten van Rossem-Smit en je je dan moet identificeren wat natuurlijk fout gaat. En je dan kunt kiezen: of geen pakket, of het forumverhaal uitleggen. :joy:

6 likes

De postbode keek me wel een beetje raar aan. Hij kwam sowieso supervroeg, dus lekkere slobberkleren aan🤣 die zal ook wel denken…

2 likes

Ik ben benieuwd waarom je deze gaat verkopen?? Is pas net uit toch?

Als ik toe ben aan een nieuwe telefoon zit ik wel aan een nieuwe Samsung te denken… maar op dit moment niet echt prio

Heb je een aanfoto van je blazer van Zara en hoelang ben je zelf? En hoeveel wil je er voor hebben?

Ik verkoop 2 gymshark energy seamless leggings in maat M. 1 dreamy short in M.

Flared geruiten broek van folc is een L en betsey johnson pumps zijn maat 38.

Wat is je richtprijs voor de donkerdere roze legging?

Skaterjurk met open rug maat S

Zara top maat M

Zara top maat L

Fluwelen bodycon Asos met stuk mesh bij de buik maat 36

Vest 100% lamswol maat L

Monki vest XS/S

Vintage plooirokje zonder maat, maar ik denk echt een S.

H&m jurk met kanten mouwen in 34, maar ik droeg m met een 36.

Hoeveel zou je voor het lamswollen vest willen? En zou je het ook verzenden naar België?

Voor het vest zou ik graag 17.50 willen.

Verzendkosten naar België zijn wel behoorlijk duur zag ik: