Verkooptopic

Blouse jurkje van de Monki, maat S. Aanfoto is niet van mezelf; ik ben 1.65 en bij mij valt ie een stukje langer. Vind het nog steeds super cute jurkje maar trek het niet aan (1x gedragen). Ik zou er graag 12.50 inclusief verzenden voor willen

Edit: verkocht!

Is t zwart? Ik heb wel interesse

Ja is inderdaad zwart!

Jurkje van modstrom in maat S. Nauwelijks aan gehad en mag voor €20 inclusief weg

4 likes

Hoe lang ben je?

1.69 m!

Ah dan wordt ie wat te kort voor me, helaas!

Ooh die wil ik! Ik ga je een pb sturen

Maat 80 van de Zara

Ik heb nog een Fitbit Charge 2 liggen, overbodig ivm nieuw horloge. Als iemand interesse heeft, stuur me gerust een berichtje!

Als @sia hem niet meer wil neem ik hem graag over!

1 like

@smeagol als jullie er toch niet uit komen heb ik ook interesse in het jurkje :grinning:

Wat zou je ervoor willen hebben?

Stuur maar een pb’tje met wat je er voor wilt geven :blush: hij is redelijk nieuw en bijna niet gebruikt. Heb toentertijd de vorige moeten terugsturen en een nieuwe gekregen van Fitbit omdat de vorige de stappen niet goed telde.

Iemand interesse in m’n Docs? Heb ze ingelopen maar draag ze vrijwel nooit. Maat 39

3 likes

Wat wil je ervoor?

Zwarte laarsjes: bijna niet gedragen, maat 42 maar zit als 41, echt leer, €50 exclusief verzendkosten.
Sandalen: bijna niet gedragen, ASOS, maat 41, €15 exclusief verzendkosten.
Monki jurk: maat XL, bijna niet gedragen, €15 exclusief verzendkosten.
Kegel: €15 exclusief verzendkosten.
(Echte) Zilveren armband: nooit gedragen, €20 exclusief verzendkosten.

Ik vind ze ook heel leuk!

@Kerselaar @CTFxC Ik dacht zelf aan 100euro?

Zwarte blazer met een licht (krijt)streepje, de maat is een 42 maar valt wel iets kleiner. De zakjes vooraan zijn voor de sier.

1 like