Sorry hij is al verkocht!
Voor wie nog nieuwe nette schoenen zoekt!
De clarks heb ik weinig gedragen en de enkellaarsjes helemaal niet omdat het niet goed past met mijn zooltjes.
Clarks: zwarte leren brogues Hamblo Oak
Maat 38
25 euro excl verzenden
Pull&Bear chelsea boots
Maat 38
15 euro excl verzenden
mag ik wat vragen, wag voor materiaal zijn de onderste laarsjes?
Ik kan na werk vandaag even op het kaartje kijken! Volgens mij was het in elk geval geen leer.
Zoals ik al dacht is het plastic en geen leer! Zie nu pas dat ze van de bershka zijn in plaats van pull&bear
Nee helaas niet! Al mijn schoenen zijn ook maat 38 (sneakers, laarsjes etc) dus weet niet hoe handig die info is haha. Ze zitten wel wat smaller natuurlijk door het model en het materiaal.
Ik heb hetzelfde probleem met deze Piedi Nudi schoenen (ook te groot). Deze enkellaarsjes zijn van Italiaans leer. Het is een maat 39 en de nieuwprijs was €189,95. De laarsjes zijn gedragen.
Binnenkort mag ik een nieuwe telefoon, dus ik verkoop mijn iPhone 7 32 gb in rosé goud. Hij heeft wat lichte beschadigingen, maar is voor de rest nog in prima staat. Helaas heb ik geen oplader en oordopjes meer, wel heb ik de adapter voor de oordopjes. Ik wil er €100 voor.
Ik heb een aantal dingen te koop, want ik spaar voor een ukelele!
Ik hoop dat het allemaal lukt vanaf mijn telefoon!
Zwarte Timberlands maar 39 - 85 W
Vraagprijs 50,- (Max 5 keer gedragen)
Bordeaux rode Dr. Martens Pascal maat 40.
Vraagprijs 80,- (ongedragen, te groot gekocht en nooit teruggebracht)
Sissy Boy jurk ongedragen Maat M. Nieuwprijs 139,99. Vraagprijs 40,-
Nike maat 39 - Max 5 keer gedragen
Vraagprijs 40,-
Buddha to Buddha ring - gedragen, maar te groot.
Jurkje van WE - ongedragen. Nieuwprijs 49,99, vraagprijs 20,-
Oooh hoe valt die jurk van sissy boy? Ik heb meestal een S maar soms een M.
Ik heb nog 2 Lijnkaarten (voor bus en tram) van de periode dat ik in België woonde. Wil iemand deze van me overkopen? Pm dan even. Moet thuis kijken hoeveel er precies op staat.
Dan is hij denk ik wel ruim! Ik heb ook normaal een S/M en voor mij is het ook iets te groot.
Ah wil hem toch wel van je overnemen! Mijn zusjes vinden hem ook mooi. Dus als hij voor mij te groot is kunnen zij hem aan.
Is goed! Stuur me maar een DM
Oeeehh ik heb interesse in de 2 bloemetjes jurken ! Heb je soms een aanfoto? En hoeveel wil je ervoor incl verzending naar BE? Bedankt alvast
Yes die groene zara en steps vintage. Prijs klinkt goed, kan je nog even aanfoto’s in berichtje sturen aub?
Ja maar ga er wss toch vanaf zien. Wil wel echt zeker zijn als ik iets koop op het forum gezien je niet kan retourneren… bedankt toch en sorry voor het late antwoord.
Die is inmiddels verkocht
Ik heb mijn boekenkast eens flink opgeruimd, misschien heeft iemand hier interesse in deze boeken? Ze zijn allemaal hoogstens 1 keer gelezen. Ik zat te denken aan €3 per boek excl. verzendkosten, maar als je een ander voorstel hebt kun je me altijd PMen! De boeken zijn allemaal in het Engels, behalve Damn Honey.
UPDATE: de volgende boeken zijn nog beschikbaar
- The Selection - Kiera Cass
- The Elite - Kiera Cass
- Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K. Rowling
- The Black Lizard Big Book of Locked-Room Mysteries
- City on Fire - Garth Risk Hallberg
- A Walk to Remember - Nicholas Sparks