Verkooptopic

Omg ik had die rode vroeger!! :sob:

1 like

Ik vind ze zo leuk en lekker zitten :weary: voordat ik olifantenpoten kreeg dan.

Kei raar dat je ze ineens niet meer past, of heeft het een reden?

Ik werd zwanger en toen zijn m’n voeten een maat gegroeid :sob: en helaas niet meer teruggekrompen… Maat 38,5 pas ik bij sommige schoenen nog wel, maar deze twee zijn gewoon te klein nu

Die Steve Madden laarsjes! :heart_eyes: Zijn ze van echt leer?

Wat is je richtprijs voor de zwart met witte nikes?

Ah jammer, ik draag liever geen leer. Maar je maakt er vast iemand anders blij mee! Dankjewel voor de info :blush:

1 like

Roep maar wat jij ze waard vind! Ik heb nog niet echt een idee.

Iemand toevallig interesse in dit longboard van Landyachtz (super fijn beginners board)?
image

Vorig jaar gekocht bij Skatestore in Den Haag. Niet veel op gereden, want ik ben geblesseerd geraakt en mag er nu niet meer op rijden. Nieuwprijs was 189,95 euro.

1 like

Nee juist doen! Snap dat het spannend kan zijn, maar met vrienden er bij moet het wel goedkomen. Heb je al eens op hun boards gereden?

En dankje, het is inderdaad echt een prachtig board en rijdt ook heel fijn. Ik ga niet herstellen helaas (of iig niet goed genoeg om weer te longboarden) ):

Nicee :slight_smile: Als je het wil leren, zou ik wel een eigen board kopen of steeds dezelfde huren. Elk board rijdt anders, en anders moet je steeds “wennen” aan het board.

Uhm, lastig. De nieuwprijs voor een beetje een oké board ligt denk ik rond de 140 euro, dus ik zat aan zoiets te denken (maar DM me vooral als je iets anders in gedachten hebt).

@pastelzwart Naah, doe nu vooral Yoga ;'P Niet echt te vergelijken dus. Maar nice!

1 like

Rok van Selected Femme in maat S.

Ik verkoop deze mooie hakken, want ik blijk toch niet zo’n hakkendrager te zijn :woman_shrugging:t3:
Ik zou er graag 10 euro voor willen hebben exclusief verzendkosten.
De hak is ongeveer 8cm. Maat 40.

1 like

Verkocht

:grin:

Ik wil je levis short graag overkopen, heb je een pb gestuurd!

Ik heb wel interesse in de River Island jas, alleen heb ik zelf meer maat 40. Valt de jas op maat of niet? Anders ben ik bang dat hij te klein is!

Ik heb zelf maat 36/38 en maat 12 UK is maat 40 Nederland, maar vanwege mijn lengte en brede schouders had ik 40 gekozen.

Ik weet niet hoe lang je bent en wat je cupmaat is maar om mijn taille zit die wel ruimer.

Ik wil hem graag van je overnemen!

Zou je mij een berichtje willen sturen?

Zwarte bomberjasje maat m vero moda
Veren jasje maat m vero moda
Blazer new yorker 38
Gekleurde bomber maat 38 primark VERKOCHT