Welke maat?
Ik vindt de jas goed warm ja. Zeker met een trui eronder. Mouwen vallen naar mijn idee normaal
@lauraD Is de kleur zoals op de foto? En vind je hem meer bruinig of groen? En tot waar op je benen valt hij?
Is echt bruin zit geen groen in ; )
Ik ben 1.60 en bij valt die ong op me knie
Ik dacht aan 160 euro. Gekocht voor 280 nog.
Maar bieden kan altijd!
Ik heb interesse in de jasjes van h&m, maar ik weet niet of ze te klein voor me zijn. Zou je de breedte bij de schouders op kunnen meten als het niet teveel moeite is?
Geen probleem hoor! Van naad tot naad zijn ze allebei 42 cm. Ze hebben allebei geen schoudervullingen en de grijze is wat soepeler en dunner dan de zwarte (weet niet of dat wat uitmaakt haha).
Dat moet passen! Ik stuur je een pb.
Oh ik heb wel interesse in die rode trui! Hij lijkt alleen wat kort, hoe lang ben jij en hoe lang valt ie?
Een andere forummer was je net voor, ik heb hem al verkocht! Zal hem uit het berichtje halen.
Aw jammer :’(
Nep leren jasje Coolcat maat S, € 20 excl. verzendkosten.
Winterjas Vero moda maat M, € 20 excl. verzendkosten.
Ongedragen New Look Curves jurkje. Maat 56. Label zit er nog aan. Gekocht voor 35.95 via Zalando. Zat zelf te denken aan 15€ ex verzending.
Is mij vanwege afvallen te groot geworden
Zoella parfum, ooit in Londen gekocht. Af en toe een spraytje gebruikt. Mag weg voor 25€
Is die gele trui leuk als oversized trui?
Ik ken je natuurlijk niet dus het is moeilijk te bedenken, maar truien zijn over het algemeen oversized wel fijn!
Ik heb tussen XL en XXL in maar dat is meer van de Spaanse ketens, bij Miss Etam L/XL… dus ik vind het erg lastig
Ahh dan gaat die wel heel groot vallen denk ik!