Verschrikkelijke reclames

WAAR DE FUCK SLAAT DIE BASIC-FIT RECLAME IN
DE BIOS OP?!?
Mens heeft een paniekaanval/is depressief en is op magische wijze genezen door te sporten. Ja, ik weet dat het goed is om te bewegen, maar ik word zo simpel van deze reclame.

Oh en ik haat reclames met zingende kinderen. Kuch Danoontje en Kinder kuch.

3 likes

Die yakult reclame is echt strontvervelend. Heb al heel de middag dat deuntje in mijn kop

Iets voor een uitvaartverzekering op youtube… die vrouw die steeds zegt ‘ik gók begraven!’, kennen jullie haar? :angry:

Reclame van paradontax. Erger me er enorm aan :skull:

Ik ben gegroeiddddd

Kinderen die zingen in reclames moeten ze verbieden
:smiling_face_with_tear:

1 like

Kinderen die zingen in het algemeen.

4 likes

Überhaupt kinderen.

1 like

Kijk nou uit met wat je zegt. Straks komen de mommy’s dit topic terroriseren :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik wens ze een heerlijke herfstvakantie toe in de Huttenkuttenvruttenheugte! :black_heart:

5 likes

Ik krijg deze constant op YouTube. Kevin, dude… gaat het wel goed met je? Vanaf 55 seconden

2 likes

Die tyfusreclame van Amazon. Het is pas november!!!

1 like

Ik krijg echt al wekenlang zo’n ontzettend stomme en vervelende reclame van Albelli voor alles wat ik op YouTube aanklik. Vond hem de eerste keer al echt vervelend en vanaf de tweede keer word ik er zo ongeveer fysiek agressief van. “Houd dat zomerggggevoel vast” en die ggg wordt zooooo irritant uitgesproken. Ik ga echt NOOIT meer iets bij Albelli kopen dus.

1 like

Die kutreclame van de Hornbach met die vrouw die onherkenbaar zit te janken om laminaat.

1 like

Die van ESPN is ook echt heel irritant: FOMO fear of missing ontknoping :sob:

1 like

PEEdaal van Vileda. Het is puhdaal niet peeeeeedaal