Verschrikkelijke reclames

Ik vond dit altijd een leuk topic op het vorige forum. Zeiken over de meest irritante reclames op tv, radio, en social media.

Om te beginnen:

Die reclame voor secondenlijm. Met dat kind dat loopt te krijsen, omdat z’n dino kapot is.

5 likes
15 likes

Vinted.

37 likes

Die Zalando-reclame die voor ELK youtube-filmpje lijkt te zitten inmiddels

9 likes

Ja met dat nietszeggende en daardoor mega irritante deuntje erachter

3 likes

Ik krijg de hele tijd die vervelende ob tampon reclames voor elk youtube filmpje

2 likes

Wordt echt agressief van deze!

1 like

Ik word altijd heel boos van die reclame op Youtube waarin zo’n vent met hele harde en vervelende slome stem zit. DRINK DIT OP NUCHTERE MAAG!! Ik weet nog steeds niet wat ik zou moeten drinken, want ik klik het steeds zsm weg. Hij schreeuwt ook gewoon, ik word er zo geïrriteerd van. Er is ook een andere reclame waarin hij iets schreeuwt over brood. HET MEEST GEGETEN PRODUCT IN NEDERLAND IS BROOD!!!

7 likes

Zo lunchen we in Nederland :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face:

23 likes

Jaaa deze vind ik echt afgrijselijk

En ik vind de reclames van Vattenfall ook mega irritant, zeker omdat het eerst Nuon was en die echt zo’n beetje de slecht scorende waren op gebied van duurzaamheid. Is wel iets beter geworden dus misschien klopt hun verhaal maar toch denk ik altijd jaaaa hooorrrr

3 likes

Deze vond ik ook zo kut op YT. Lag ik lekker met een rustgevend filmpje op bed, komt deze veel te lange reclame.


Of deze uuuugh

Sowieso reclames op YT die langer dan 30 seconden zijn. Ik heb zelfs een keer een van 3 uur gekregen. Hoezo denk je dat dat een goede marketingstrategie is?

5 likes

Tamarisssssss. :face_with_symbols_over_mouth:

32 likes

Ik vind die van Müller milk en die loeiende koe als die vent dan een slok neemt ook heeeel vervelend. En het is ook net alsof ie moedermelk zegt

8 likes

deze vind ik zo vreselijk :roll_eyes:

Hoe kon ik deze vergeten?

Of deze waar ik al eens eerder over geklaagd had, maar die hadden ze uiteindelijk veranderd


4 likes

Omdat die hond “wilt” zegt ipv “wil”. :face_with_symbols_over_mouth:

11 likes

Ik zeg altijd wilt? :flushed:

Ik wil
Jij wil / wilt
Hij / zij / het wil

Hij wilt is echt hartstikke fout maar ik hoor en lees het steeds vaker, ook hier. :sob:

3 likes

Sorry voor mijn gevoel zegt iedereen dat, maar misschien ligt t aan waar ik woon. Ik zal er voor jou beter op letten :persevere:

2 likes

Niet speciaal voor mij doen hoor! Ik kom er wel overheen. Ik vind het alleen gek om het in officiële uitingen van bedrijven et cetera te horen of te lezen.

Nog wat uitleg: https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt/#close

1 like