Vier handen op 1 buik

Ja ik heb er ook weer zin in! Werd helemaal geappt door een (mannelijke) ex-collega dat het vanavond weer op de buis is :rofl:. Toen we nog samenwerkten zaten we de volgende dag alles te bespreken en te evalueren hahaha.

2 likes

‘Ik hoor bij de 1%’ sure babe

12 likes

Allemaal leuk en aardig als ik maar wel oma mag worden

9 likes

Ik denk dat ze de baby Marilyn Manson of Ozzy Osborne noemen

4 likes

Slipknot

1 like

Jaylano zou wel lekker verrassend zijn bij hun.

2 likes

Die wenkbrauw :open_mouth:

Ah wel zielig dat buikje. Is dat erg gevaarlijk voor het kindje?

Ik ben wel echt benieuwd wat vier handen mer de heisa en kritiek van een paar jaar geleden gedaan heeft? Aangezien dit weer echt zo’n enorm kwetsbaar meisje lijkt.

1 like

Bij een jongetje noemt ze hem zeker Him

5 likes

Isa hoes vind ik altijd een lieve vrouw, ben benieuwd!

5 likes

Eerder onstond er de nodige ophef over Vier Handen Op Eén Buik. Naar aanleiding van de ophef is er het één en ander veranderd aan het programma: de boeteclausule (waarin stond dat deelnemers niet met het programma mochten stoppen) is verwijderd, de deelnemers worden nu zorgvuldiger gescreend en ze krijgen recht op nazorg van professionals.

2 likes

Ah ik vond Isa altijd al zo lief overkomen, maar nu helemaal ofzo. I dunno. Misschien heb ik gewoon een soort zwak voor haar?!

11 likes

Ze is wel een lief meisje zeg

2 likes

Ja ik heb hetzelfde! Volgens mij echt een schat van een vrouw

2 likes

Edgar ofzo

Ze is ook echt heel lief denk ik. En ze heeft een lieve stem, dat helpt ook altijd.

3 likes

Ik vind Isa mega lief, maar sinds die docu over haar strontverwende zoon iets te lief

2 likes

Denk dat ze niet weet dat Isa weduwe is door zelfmoord

Ik heb haar op mijn vorige werk op een klantenservice eens aan de telefoon gehad, en ze was echt super vriendelijk en deed helemaal niet moeilijk over iets waar veel klanten echt over zeuren. Sinds die tijd kan ze niks fout doen bij mij :joy:

Is de naam Manson een idee? Ik zet daar op in.

8 likes