Vier handen op 1 buik

Het beste wat de NPO ons te bieden heeft begint weer vanavond! Wie gaat er kijken?

Vanavond is Isa Hoes met een 16 jarige Romy

13 likes

Leuk! Ik ga zeker weer kijken

1 like

Ooo dankjewel hiervoor anders wist ik hier niet van! Ik kijk vanavond mee!

2 likes

Verstop de afstandsbediening alvast!

1 like

Zin an!

Yesss nieuw seizoen!! Zin in


Blijft mooi haha
30 likes

Jep maar blijft ook gewoon een mooi stukje.

1 like

Iconic

2 likes

Durf op te biechten: Ik ben altijd een tikje teleurgesteld als het meisje bijna alles op de rit heeft enz. :rofl: Natuurlijk wel hartstikke fijn voor haar maar ik kijk stiekem natuurlijk een beetje voor de meiden zoals uit mijn filmpje haha. Bedoel ik natuurlijk wel gewoon tokkies en niet erge verhalen ofzo.

19 likes

Yesss zo leuk!!

Heerlijk!!! Volgens mij heb ik echt alle afleveringen gezien die er zijn gemaakt, ooit op NPO gebinged. Zou echt een update-aflevering van meiden uit het verleden willen zien, sommigen waren echt heftig

2 likes

Laf dit programma!
Ik vond dat stel waarvan die gozer een kunstgebit had ook zo mooi :rofl:

14 likes

Jaa het is toch leedvermaak tv tbh. Die van vanavond lijkt me een pareltje :zipper_mouth_face:

Al hoewel ik voor de baby hoop dat alles op zn pootjes terecht komt.
Ook al veel babys bij dit programma zijn afgenomen

Jaaa met Patty die hem gwn uitlachtte haha. Driekus ofzo heette hij. Met die luie vriendin die niet wilde geloven dat roken slecht is

9 likes

Hahahahaha oja, omdat hij als kind altijd zure matten achter zijn tanden plakte of zoiets :joy: :joy:

18 likes

& @Crystalfire Jaaaaa Driekus idd!!! :joy: :joy: Oooh en dat zij dacht dat ze ‘‘stiekem’’ kon roken. En dat ze naar die school gingen waar verloskundigen worden opgeleid en het haar allemaal niks kon schelen enzo. Man man man :joy:

3 likes

Was die Driekus ook de vriend van die chick doe hun kind frikadellen uit de airfryer wou geven :joy:
Of nja, vroeg wanneer de baby dat mocht.

1 like

Shiiit ik keek dit altijd op npostart.nl maar alles is eraf gehaald! Ik wil dit zo graag zien!

Hahahahaha

1 like