Eigenlijk best vaag dat die baco continu wordt aangehaald omdat ze eerder, als tiener, van een baco genoot? Alsof bij gebrek aan een kettingrokende tienermoeder de drama ontbreekt
Oh. Eh. Ik weet niet of ik haar als juf wil voor mijn kind.
āBeetje spelen met ze en lekker je eigen dag in delenā.
Maar misschien is ze wel een topper nadePABO
Ah wel een heel lief meisje, volgens mij vindt ze het oprecht leuk met de kids.
Aw ze doet wel haar best. Ze heeft denk ik toch wel wat aan kim lian gehad.
Ik mag hopen dat ze straks niet de echte baby beneden doen en dat zij dan maar gaan slapen, omdat ze moe zijn
Ik denk meer richting opleiding onderwijsassistent dan pabo
Dat lijkt mij ook
Ik kon niet wennen aan haar manier van praten. Maar goed hoe ze het uiteindelijk voor dat kleintje doet. Vond haar uitstraling na de bevalling (zonder hormonen) een stuk fijner! Jammer dat ze uit elkaar zijn, maar An zich niet echt een verrassing.
Oh daar ben ik ook benieuwd naar! Zij waren ook zo een soort schande voor de kerk omdat ze niet getrouwd waren. En het leek toen nog goed te gaan en later inderdaad kind uit huis etc
Ik dacht vanwege heel veel ruzie tussen de ouders? Maar kan ook een ander stel zijnā¦
Mm dat is wel jammer! Ik zou sowieso wel een soort update willen zien van alle moeders tot nu toe
Zij waren dat idd, ik kan me ook nog een fragment herinneren waar die baby in zijn wiegje lag te huilen, zij een fles in zijn mondje propte en wegliep
Dat was zo pijnlijk om te zien
NPOstart misschien?
Volgende week start er een nieuw seizoen zag ik!
Dinsdag 20:35 NPO3. Ik zit alvast klaar
thanks voor de tip!
Ik zit er klaar voor
Nou ik zit klaar
Waren er gisteren ook al afleveringen? Die heb ik gemist.
Yes we zitten hier ook klaar!
Die vriend van haar nog in dubio wie hij kiest . Dude je bent geen 5 meer
Oh zo, sorry verkeerd gelezen. Dacht echt afleveringen.