Vier handen op 1 buik

Ja ik vond hem ook altijd heel leuk!
Hij is samen met Elise Schaap.

2 likes

Woowww is dat Milan

8 likes

Och ik vond het zo sneu aan het einde, dat ze zo verdrietig is over dat ze door haar verleden en minderjarigheid niet alleen mag zijn met de baby.

En zo’n heftige start ook. Bah wat naar!

(Ondanks dat ik het wel begrijp vanuit de instanties hoor!)

1 like

Jaaa Milan inderdaad!

1 like

Wat een mooie aflevering. Nog steeds zoveel bewondering voor Isa, wat een lieve sterke vrouw. Maar wat is Romy ook een kanjer. Het voorbeeld dat leeftijd (soms) echt maar een getal is en dat (nare) ervaringen je zoveel sterker en volwassener maken. Diep respect voor deze twee vrouwen.

2 likes

Wat een heftige aflevering! Ik vond het een beetje bijzonder dat ze het liedje van Antonie op de achtergrond speelde toen het ging over de heftige start van Denny.

1 like

Vond ik ook een beetje raar ja!

Vond Isa al geweldig maar nu nog meer!

1 like

Ik denk dat je niet alles hebt gezien/ze helemaal eerlijk is. Want het ziekenhuis heeft ook een aantal dingen gezien en die instantie ingeschakeld. Als ik ooit zwanger ben wil ik ook dat Isa mij komt begeleiden, echt super leuk

24 likes

Klopt. Dit dacht ik dus ook.

Ze hebben heel veel niet getoond. Kindje stond hoogstwaarschijnlijk onder voogdij (moeder is minderjarig), de interventie die ze noemde (family first) is super intensief (bijna dagelijks bezoek van een hulpverlener gedurende een maand). En er werd een behoorlijke bak ‘negativiteit’ besproken, waar verder in de aflevering amper op in is gegaan. Vind dat wel echt netjes, want deze meiden en hun kindjes verdienen gewoon een positief beeld, ook als ze het niet zo positief doen.

17 likes

Niet helemaal waar. Hij heeft ergens één korte zin gezegd toen er hem wat gevraagd werd.
Maar inderdaad: hij is opvallend stil.

1 like

Ideale man

16 likes

Begrijp ik helemaal. Het was ook letterlijk één hele korte zin met onderwerp+werkwoord en misschien lijdend voorwerp. Ik dacht bij de fotoshoot?

2 likes

Wat een heftige aflevering was dit! Man. Maar wat is Isa ook een schatje. Ik zou haar bijna willen adopteren als extra moeder voor mezelf

Wat een heftig verhaal zo zeg. Ik vind wel echt schrijnend om te zien hoeveel zij meegemaakt heeft. Wel mooi om te zien hoe ze als moeder is.

Ik vond Isa ook wel fantastisch.
En jeetje dat de moeder van Silvester op haar 12e moeder is geworden zeg! Als ze toen beviel van Silvester is ze dus op haar 29-30e oma geworden

1 like

Ik kan het toch online zien, YES!
Wat een heftige aflevering, jeetje ik vind haar echt een held, zo knap hoe ze alles op pakt.

Kan me idd ook super verbazen over die familie van Silvester. Moeder op je twaalfde
 Ik werd op m’n 29e voor t eerst moeder en vond het al kneiterheftig, dat had ik op m’n 12e never nooit niet aangekund. En nu is ze dus op haar 29e oma. Wow.

We weten niet hoe oud de moeder van Sylvester/Silverster nu is. Er werd alleen gezegd dat ze op haar 12e moeder werd, maar we weten niet of ze toen van hem zwanger was.

Ik ben vooral heel benieuwd naar Aline, dat meisje met heel lichtblond haar. Ze had een relatie met een man van minstens dik in de 40 en op haar 19e/20e al 4 kinderen (van volgens mij 3 verschillende vaders). Er was ook eens een update-aflevering met haar, maar die is ook al oud en staat ook niet meer online

5 likes

Oh ja die weet ik ook nog. Met de hond op het balkon toch? Zij leek zo ongelukkig, zo schrijnend.

1 like

& @Chesirecat Ja klopt inderdaad, heb een artikel gevonden van 3 jaar geleden
https://www.ad.nl/show/aline-22-schokt-kijkers-vier-handen-op-een-buik~ade32bbf/

En ook haar facebook gevonden, zo te zien is ze nog steeds samen en zelfs getrouwd met die man en is er godzijdank geen 5e kind te zien.

4 likes