Vier handen op 1 buik

Ah wat sneu ja. Ik vind ze wel leuk samen zo. Fijn dat het ook soms succesverhalen zijn en niet alleen maar van die sensatieverhalen

Omg mijn eierstokken wat een schattig kindje

6 likes

Echt he :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ze komt ook zo volwassen over? En ook qua naam / kleding van het meisje enzo, echt bijna geen idee dat ik naar 4 handen op 1 buik kijk haha

16 likes

En wat doet Kim het leuk!

13 likes

Oh ik vind dit best een gaaf idee eigenlijk

1 like

Ik vind Kim een van leukste moeders die meedoet.

7 likes

Ik mis wel echt de oude variant van dit programma, dit is echt minder entertaining.

waar had dit meisje nou hulp bij nodig?

3 likes

Ahh ik vond dit wel echt een feelgood aflevering hoor. Ondanks al haar problemen en tegenslagen, slaat ze zich er toch maar mooi doorheen. En Kim lijkt me echt een fijn persoon als steun voor zo’n jonge meid. Begripvol, lief en weet de juiste dingen te doen/regelen.
Toen beide baby’s op de bank lagen samen. Mn hart :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ik vond het ook een mooie aflevering, maar ik trek zulke blije eien als Kim niet zo best, die JOEEEHOOEEEE bij elke begroeting ook steeds, ik zou hard wegrennen hoe lief ze verder ook is.

3 likes

Ja ik mis ook eigenlijk wel de bijzondere vragen, zoals ‘wanneer mag de baby een frikandel uit de airfryer’ :sweat_smile:

12 likes

Hahah nee was dit echt een vraag die gesteld werd?

1 like

Ja in soortgelijke strekking :joy:
Ik ga even op zoek of ik het nog ergens kan vinden.

1 like

En het leven is een bitterbal!

8 likes

@MevrouwMand @Flowermarket

:upside_down_face:

4 likes

Whahaha! Wat erg! Dit verzin je toch niet. En ze is ook echt serieus :joy::joy::joy:

1 like

Wat schattig dit haha

Vond het wel een lief stel samen!

2 likes

Held! :joy:

Ik vind Patty Brard zo’n leuke vrouw, zo hartelijk en lief altijd. Zou haar echt als buurvrouw willen hoor

3 likes