Bart en Céline gaan trouwen! Super leuk voor hun!
Ziet er goed uit , leuk dat het weer gaat beginnen!
Ik heb niet gekeken maar kan je met naam en locatie niet hun sociale media vinden? Weet niet of ik zit te wachten op boer zkt vrouw meets blind getrouwd
Persoonlijk maakt het mij niet zoveel uit dat het tegelijk is. Juist meer om te kijken
Vond het ook bizar dat Kim weinig brieven had Wat me ook is ontgaan; hebben de boeren de brieven kunnen inlezen op voorhand? Of was dat dan niet de bedoeling omdat ze allemaal naar de boerderij komen om zich voor te stellen?
Ja vind ik ook! En volgens mij zou Cyriel (melkkoe) ook meer brieven hebben zonder dat hele ‘‘blind’’ concept, dat leken amper 20 meisjes ofzo?
Volledig mee eens, net zoals het meisje bij Cyril met het plooirokje, blouse en de Gucci riem. Vond het een mooie outfit maar wel nogal apart om dat op de boerderij te dragen haha.
O mijn god wat is titjana irritant tijdens dat uitmesten en ziplinen
Volgens mij doet ze gewoon mee voor de “fame”. Het lijkt niet of ze zo graag op een boerderij wil wonen eerlijk gezegd.
Ik erger me echt aan haar… zoals @Enim ook aanhaalt denk ik dat zij gewoon meedoet om beroemd te worden. Ze lijkt niet oprecht en ze doet ook uitschijnen dat ze niet wil meewerken op de ranch. Echt bizar dat je u dan inschrijft voor zo’n programma terwijl je weet dat het wel een beetje uw leven zal worden als de klik er is …
Ik heb zelf een ex gehad die boer was en ik vind de meeste vrouwen zo naief er over nadenken. Heel leuk dat je nu kalfjes melk mag geven en samen dingen doen maar het echte leven is echt nog heel anders. Ik denk als ze gewoon de boeren hadden laten zien dat er veel meer aan meldingen waren, je moet maar meedoen en het zwaar tegen vinden vallen . Nu vind ik ze allemaal wel goed uitzien dit jaar. Misschien dat ze hen daarom specifiek hebben uitgekozen.
Ik heb geen idee wat het écht is om boer te zijn, maar denk je niet dat bijvoorbeeld die paardenmeisjes van die William er zich iets realistisch bij kunnen voorstellen? Geen idee, ik heb zelf nooit paardgereden maar lijkt me dat zij toch weten hoeveel werk een dier/dieren zijn?
Wat ik jammer vind aan de Vlaamse Boer zkt Vrouw is dat er op Twitter geen hashtag is. Ik wil lezen wat andere mensen denken haha, vind dat zo leuk bij zulke programma’s. Maar op Twitter zie je enkel commentaar op de NLse editie.
Het is idd niet zo rooskleurig, mn vader is boer en heeft jaren te veel en hard gewerkt waardoor hij er voor de kinderen ook weinig was en het zette regelmatig zn relatie met mn moeder onder druk. Ze zijn gelukkig wel nog samen maar mn moeder zou liefst niet hebben dat ik ook op een boer verliefd word (mn vader koos pas later om boer te worden, ze waren al 10+ jaar samen)
Haha ja ik zat nog niet aan de filosofische
gesprekken op dat moment
Ik kijk ook nog! Inderdaad echt jammer om te horen hoe Elien zo’n druk ervaart, en in het voorfilmpje voor volgende week leek het zelfs nog erger? Vind het ook maar sneu voor Laura dat Cyril zo weinig interesse toont, en ben benieuwd of Barbara volgende week opstapt. Denk dat Kim zijn keuze al gemaakt heeft haha, wordt volgens mij sowieso Emi.
Ik zat me hier echt aan te ergeren inderdaad. Ik snap niet zo goed wat ze wil bereiken… Het lijkt alsof ze denkt dat ze met deze houding bekendheid gaat krijgen oid.
Dat zeker inderdaad! Ik hoop echt dat hij de juiste keuze gaat maken
Kijkt er nog iemand?
My two cents:
Elien: Ben blij dat ze lijkt te luisteren naar haar gevoel en Stijn naar huis heeft gestuurd ondanks dat hij de “perfecte” match op werkvlak was. Vind wel alleen dat ze veel focust op het uiterlijk van Dries want buiten dat ze hem de knapste vindt, komen er weinig andere pluspunten naar boven? (Al kan dit uiteraard ook zo ge-edit zijn) Ik denk stiekem dat ze Lorenz verkiest, maar hem iets minder knap vindt en wat afgeschrikt is doordat ik een huis aan het bouwen is etc.
Kim: Denk echt dat ze hem benaderd hebben om mee te doen aan dit programma want hij is zo smooth met flirten enzo, denk echt dat hij genoeg chicks aan de haak kan slaan, ook buiten dit BzV. Denk dat hij voor Emmi gaat kiezen. Volgens mij is ze helemaal niet zo oppervlakkig, maar wil ze zich gewoon niet blootgeven voor de camera.
Cyriel: Hij komt wat los, halleluja!! Wel zielig voor die Laura, maar goed dat ze zelf de beslissing geeft genomen om te vertrekken. Ik gok dat hij voor Chloe/Cleo (?) gaat kiezen.
William: Waaaaaarom is die Titjana nog in het spel? Ik snap er echt helemaaaaaal niks van. Had echt gedacht dat hij ging kiezen tussen Bapke en Amber. Titjana lijkt me ook helemaal niet oprecht en hij is zo naïef en goed gelovig. “Ben je jezelf?” “Ja op onze dates met ons 2 zeker wel” “Oke, ik geloof je, je bent oprecht”