Vlaamse Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

hee hallo wie kijkt dit nog meer??
ik ben pas bij aflevering 5 maar vind het suuuper leuk, ook omdat het best wel anders aangepakt wordt dan in de Nederlandse versie. en wat een leuke muziek bij het programma! hoop ergens in de komende dagen bij te zijn met kijken!
en ik vind alle boeren wel wat leuks hebben! nouja, jitse het minste, die vind ik net een grote kleuter, maar misschien veranderd dat de komende afleveringen nog?
edit: omg wat een smeerlapperij was dat trouwens met manu en zn harem in de lingeriewinkel, trok krom van ongemak

hoe vinden jullie het?

het is gratis terug te zien via hier: https://vtm.be/boer-zkt-vrouw-internationaal/video/volledige-afleveringen

3 likes

Ik kijk het ook! Jitse vind ik inderdaad ook minder leuk.
En ik ‘ken’ Lore van boer Bjorn, zij is ondertussen al terug naar België. Maar ze reageert op facebook op de andere kandidates en nu weet ik al wie er gekozen is haha. Ze woont ondertussen blijkbaar al in Canada dus wel fijn om te weten dat er een happy end is!

2 likes

Ik ga nu beginnen met kijken, ben heel benieuwd!

haha ik opende dit topic vannacht toen ik een beetje dronken was en moest zo lachen om dat hee hallo, zag gelijk zo’n soort plaatje voor me

afbeelding

hoe dan ook ik ben nu met de eerste aflevering bezig (dat account registeren is wel even een horde zeg :stuck_out_tongue: ) maar het ziet er nu al heel leuk uit bedankt voor de tip :biggrin:

1 like
Samenvatting

Ik ben ook zo verbaasd over Jitse en zijn gezin! In een tv-recensie stond er dat het in Noorwegen eerder ‘Wie loopt niet weg van Jitse?’ is :stuck_out_tongue: Zou er op het einde een meisje over zijn? Gaan ze wel op reis? Vraag mij af hoe hij is buiten de vertrouwde omgeving van zijn huis en familie…

1 like

Dat laatste meisje bij Jitse zat vroeger op mijn school dus ik ben heel benieuwd of zij niet wegrent :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind hem wel echt een lieve jongen hoor! Ze hebben inderdaad een speciale manier van leven door die hechte familieband, voor mij zou het ook te intens zijn :grimacing:
Ik had in het begin de indruk dat Emily dit ook niet ok vond maar nu lijken ze toch wel naar elkaar toe te groeien! Benieuwd wat de aflevering van vanavond zal brengen :stuck_out_tongue:

1 like

Oeh ik ga ook zo kijken! Zin in

Trouwens, hoe laat komt ie online? 22 uur?

Haha ik heb het net afgekeken! Jij ook?

1 like

Haha ben het in alle punten met je eens. Ben vooral heel benieuwd hoe het gaat zijn met Jan. Ik zie hem echt niet flirten ofzo.

1 like

Jan valt me echt tegen! Hij is zo koel en afstandelijk. Misschien is dat gewoon voor de camera hoor maar het lijkt wel alsof hij tegen zijn zin meedoet met het programma. Ik had alle keuzes juist behalve Manu! Ik dacht echt dat hij voor de andere vrouw ging kiezen.

Ik word een beetje misselijk van al die kusjes van manu en die vrouw :grimacing:

Idd chill dat de volgende aflevering al vanavond is! Ik denk dat manu, jeroen en bjorn allemaal nog samen zijn met hun vriendin, maar jan en jitse (obviously) niet. Wat denken jullie?

Oh ik kijk nu omg omg

1 like

Wat vond jij van de hele situatie van Jeroen? Ik vond het zooo raar hoe hij tegen Severien heeft gedaan, had t echt met dr te doen.

Ben het volledig met je theorie eens. Op een gegeven moment toen het bijna op ruzie aanliep dacht ik ook van wow moet dit op tv? Maargoed daarna dacht ik ook even van ooooh dit gaat wel weer goedkomen. Vond die nieuwe vriendin ook een beetje gekkig. Die kennen elkaar nog maar een maand en dat moet dan ook al meteen op tv? Ben in elk geval benieuwd hoe dat verder gaat, maar vrees dat we niet echt iets meer gaan horen? In elk geval niet zoals in Nederland elk jaar weer een reunie zegmaar en al die online brieven op de website.

Ja ik hoop ook dat ze even het goed gaan maken met elkaar en dat ze dat dan wel even kort melden op de website van bzv want dat vind ik dan wel weer leuk om te weten hahaha zo hypocriet.

2 likes

Ok alles is echt anders verlopen dan ik gedacht had??
Ten eerste jeroen wtf wat een loser? Ik vond hem al niks tijdens het programma maar hij had Severien echt de wereld beloofd om het zo maar te zeggen (dat fake trouwen tijdens hun reisje). Heel gek hoe hij daarna 180° gedraaid is. Volgens mij heeft hij die andere girlie leren kennen terwijl Severien eventjes terug in België was, kan bijna niet anders. Zijn uitleg sloeg ook nergens op, je geeft elkaar toch de tijd om te wennen? Ik vind Severien ook maar naïef, maar zo gekwetst worden had ze echt niet verdiend. Inderdaad ook totaal ongepast dat die nieuwe vriendin daar dan plots opdook.

Dan Bjorn snap ik niet goed, zeker omdat @Serendipity hierboven ergens zei dat de uitverkorene al naar Canada verhuisd was? Verkeerde inside info haha. Maar zou hij nu dan dus daten met dat meisje die hij voor het programma leren kennen had?

Jitse en Emily, dat was wel awkward haha damn. Ben blij voor Manu en zijn vrouw, ze lijken echt gelukkig! En Jan en Romina, ik had het echt niet verwacht tussen die twee, maar ze zien er echt cute uit samen!

Ja echt heeeel raar maar ik had het over Jolien, het meisje dat dus is afgevallen bij Bjorn? Zij post foto’s in Canada, Canadese vlag erbij en alles. Wordt ook getagd in foto’s van een Canadees bedrijf met paarden waar ze werkt/helpt? Dacht dus even dat ik iets ontdekt had maar fout van mij!

Ah wow das wel heel toevallig dan, begrijpelijk dat je die link gelegd had :stuck_out_tongue:

1 like

Oh dat deel heb ik dus volledig gemist! En ik maar denken dat ik een primeur ontdekt had :sweat_smile: Bjorn reageerde wel op haar foto’s met ‘Nice pic’ haha. Tja als ik dan zoiets ontdek hang ik echt helemaal de facebook detective uit…

2 likes