Vlaamse Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

hee hallo wie kijkt dit nog meer??
ik ben pas bij aflevering 5 maar vind het suuuper leuk, ook omdat het best wel anders aangepakt wordt dan in de Nederlandse versie. en wat een leuke muziek bij het programma! hoop ergens in de komende dagen bij te zijn met kijken!
en ik vind alle boeren wel wat leuks hebben! nouja, jitse het minste, die vind ik net een grote kleuter, maar misschien veranderd dat de komende afleveringen nog?
edit: omg wat een smeerlapperij was dat trouwens met manu en zn harem in de lingeriewinkel, trok krom van ongemak

hoe vinden jullie het?

het is gratis terug te zien via hier: https://vtm.be/boer-zkt-vrouw-internationaal/video/volledige-afleveringen

3 likes

Ik kijk het ook! Jitse vind ik inderdaad ook minder leuk.
En ik ‘ken’ Lore van boer Bjorn, zij is ondertussen al terug naar België. Maar ze reageert op facebook op de andere kandidates en nu weet ik al wie er gekozen is haha. Ze woont ondertussen blijkbaar al in Canada dus wel fijn om te weten dat er een happy end is!

2 likes

Ik ga nu beginnen met kijken, ben heel benieuwd!

haha ik opende dit topic vannacht toen ik een beetje dronken was en moest zo lachen om dat hee hallo, zag gelijk zo’n soort plaatje voor me

afbeelding

hoe dan ook ik ben nu met de eerste aflevering bezig (dat account registeren is wel even een horde zeg :stuck_out_tongue: ) maar het ziet er nu al heel leuk uit bedankt voor de tip :biggrin:

1 like

Ik ben aan het eind van de speeddate aflevering! Ik ben benieuwd wie Jan gaat kiezen, allemaal hele mooie meiden!
Bjorn vind ik een leuke stoere man.
Voor mij is het trouwens altijd wel een afknapper dat die mannen allemaal bij de ouders in huis wonen.

De opzet van de Belgen is wel veel leuker vind ik, gezelliger, vrolijker, leuke presentatrices.

1 like
Samenvatting

Ik ben ook zo verbaasd over Jitse en zijn gezin! In een tv-recensie stond er dat het in Noorwegen eerder ‘Wie loopt niet weg van Jitse?’ is :stuck_out_tongue: Zou er op het einde een meisje over zijn? Gaan ze wel op reis? Vraag mij af hoe hij is buiten de vertrouwde omgeving van zijn huis en familie…

1 like

Dat laatste meisje bij Jitse zat vroeger op mijn school dus ik ben heel benieuwd of zij niet wegrent :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind hem wel echt een lieve jongen hoor! Ze hebben inderdaad een speciale manier van leven door die hechte familieband, voor mij zou het ook te intens zijn :grimacing:
Ik had in het begin de indruk dat Emily dit ook niet ok vond maar nu lijken ze toch wel naar elkaar toe te groeien! Benieuwd wat de aflevering van vanavond zal brengen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben ook helemaal bij nu.

Ik vind Emily van Jitse echt zo’n leuk meisje, heb het gevoel dat ik haar ergens van ken, maar dat kan niet want ik ken eigenlijk geen Belgen. Maar echt een lieve leuke meid. Ik vind Jitse veel te benauwend met zijn familie, ouders die er steeds bij zitten, broer en schoonzus die constant klef doen, met de hele familie iemand uitzwaaien die gaat werken, Jitse die alles samen wil doen. Voor iemand die dat zoekt is hij vast een lieve jongen, maar ik denk dat Emily zich toch ook niet zo aan banden wil laten leggen.

Ik vind de vrouwen van Manu allemaal een beetje gelijkaardig, maar ik denk dat hij gaat voor degene die er het jongst uit ziet. Die ene die ging hardlopen met haar zoons. Ik vind hem zelf heel wisselend, superlief hoe hij zijn honden instopte in bed, maar die flauwe seksgrapjes vind ik echt een mega-afknapper.

Jeroen vind ik niet zo leuk met z’n ketting en ik vind hem ook wat te handtastelijk. Van zijn meisjes vind ik die met het lange haar het leukst. Ik denk dat hij vanavond toch voor Severien zal kiezen. Bij die massage leek hij erg ongemakkelijk en hij ging gelijk de sfeer verknallen door te zeggen dat hij nog niks voelde. Sjonge hou gewoon je mond en geniet ervan.

Boer Jan vind ik erg oppervlakkig overkomen, maar dat kan alleen op tv zo zijn. Zijn meiden lijken ook letterlijk erg op elkaar, maar dan blond en donker. Ik denk dat hij voor Romina kiest, omdat zij meer ervaring heeft met boerderijen en hier meer naar op zoek lijkt te zijn.

Bjorn kiest denk ik voor dat meisjemeisje. Ik weet niet of ze echt bij hem past, maar dat zeg ik meer gebaseerd op haar uiterlijk, want ze lijkt het wel graag te willen en ervoor open te staan. Ik voel nog geen gouden match en sprookjeshuwelijk aankomen.

Ik valt me trouwens op dat ik dit typ met een Vlaams accent in mijn hoofd.

1 like

Kijkt nog iemand hiernaar?

1 like

Ik heb hem net al live meegekeken, dus ik zal niks verklappen! Maar het was een leuke aflevering, Manu en Jan gaan kiezen!

1 like

Oeh ik ga ook zo kijken! Zin in

Trouwens, hoe laat komt ie online? 22 uur?

Haha ik heb het net afgekeken! Jij ook?

1 like

Haha ben het in alle punten met je eens. Ben vooral heel benieuwd hoe het gaat zijn met Jan. Ik zie hem echt niet flirten ofzo.

1 like

Ik vind Bjorn ook echt leuk, en die armen :drooling_face:

Jan komt wel heel erg gesloten en afstandelijk over. Ik ben benieuwd of hij zijn vrouw nog eens lekker naar zich toe zal trekken of zal laten blijken wat hij van haar vindt.

Ik vind dat jitse wel op een leuke manier zijn best doet, maar ik zie het toch niet gebeuren met die twee.

Jan valt me echt tegen! Hij is zo koel en afstandelijk. Misschien is dat gewoon voor de camera hoor maar het lijkt wel alsof hij tegen zijn zin meedoet met het programma. Ik had alle keuzes juist behalve Manu! Ik dacht echt dat hij voor de andere vrouw ging kiezen.

Ik vind Jeroen ook creepy. Echt zo’n fout ventje.

Ik word een beetje misselijk van al die kusjes van manu en die vrouw :grimacing:

Idd chill dat de volgende aflevering al vanavond is! Ik denk dat manu, jeroen en bjorn allemaal nog samen zijn met hun vriendin, maar jan en jitse (obviously) niet. Wat denken jullie?

Ik ga vanavond die van gisteren nog kijken en dan de nieuwe er meteen achteraan! Yes zin in. :grin:

1 like

Ahh ik had er zo’n zin in en nu doet het live meekijken het niet. De hele site werkt nauwelijks meer, ik kan niks kijken. Ik ben wel benieuwd, het lijkt of Bjorn iemand anders heeft ontmoet en Jeroen en Severien toch uit elkaar? Of het waren van die suggestieve filmpjes en iedereen is gewoon nog blij samen.
Nouja ik zie het hopelijk morgen dan.