Vlaamse Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

Ik vond hem echt heeel onvolwassen en verwend overkomen. Dat zijn moeder zijn ontbijt moest maken en alle bedden opmaken enzo. Zijn vraag in die speeddate of ze het huishouden willen doen. En in dat voorstukje dat hij zegt als je koffie wil moet je het zelf maar maken!?

4 likes

Ja ben wel benieuwd naar de volgende keer. Denk dat het vrij snel duidelijk wordt dat hij zelf weinig kan/van plan is te gaan doen. Hoop dat daar iemand wel iets van gaat zeggen!

Vond het bij die andere boer ook best heftig dat zijn moeder die vrouw zonder kinderen al helemaal afschreef, want zij zou daardoor geen goede moeder voor zijn kinderen kunnen zijn!?
Maar gelukkig dat hij daar niet naar luisterde en haar wel koos.

En ja ik erger me daar ook altijd aan haha.

2 likes

Ja dat viel mij ook tegen! Volgens mij heeft die nooit een vinger moeten uitsteken thuis, binnenshuis dan tenminste. Mocht ik ooit een zoon krijgen gaat die echt in het huishouden mogen helpen en leren koken. Is toch niet meer van deze tijd dat je als man zijnde nog geen ei kunt bakken.

Ja inderdaad, maar in die traditionele boerengezinnen vinden ze die ouderwetse rolverdeling vaak wel prima.
Daarom hoop ik dat er een vrouw wel iets van gaat zeggen!

1 like

De meesten hebben het over Frits zijn creepy gedrag richting Hanne. Maar ik vond het toch ook al heel wat dat er een dame was die een zelfgeschreven lied voor hem zong. Met dingen als: you’re my diamond, you’re my sunshine, my light in de dark. ZELF geschreven! Nou is dat niet zo erg. Maar zo’n lied zingen voor iemand die je nog niet eens kent? Hoe kun je dat nou zingen/voelen voor iemand die je letterlijk alleen een paar seconden op tv gezien hebt?

Weet ook niet eens of ze door is trouwens. Maar vond dat ook best al vergaand hoor

3 likes

Nee ze is niet door

1 like

Ik vond die Thibaud (?), de man met het paard, een hele leuke man! Dus die briefschrijver voor de boerin

Edit: vond haar huis ook echt mooi

3 likes

Ja ik vond hem (en Nelis) ook de leukste!

Ja ik vond hem ook echt leuk.
Leuke uitstraling en sympathiek. Zaten er ook nog een paar tussen die haar ongemakkelijke kleine broertje konden zijn maar die vond ze ook leuk. Vond het verschil gewoon opvallen, smaken verschillen.

Vond het huis van de perenboer wiens naam ik even kwijt ben ook erg mooi.

Wauw, wat was Frits vreselijk tijdens deze aflevering. Die zoekt echt gewoon een huisslaaf. Kom op, nog geen sinaasappel kunnen persen? En dan lukt het uiteindelijk toch, dan schuift hij het alsnog door naar Hanne??

Die rosse West-Vlaamse boer is mijn favoriet, grappig en een leuke persoonlijkheid. En de perenboer voor de looks haha.

6 likes

en dan thuis kwam met een zakje van de Delhaize! Dat is een supermarkt Ć  la albert heijn, geen bakker.

Ik vraag me af in hoeverre dit scripted is, of als er echt zo’n mannen bestaan

Ik vind dat ook echt aan de opvoeding van de ouders liggen hoor. En waarschijnlijk dan zijn moeder. Die heeft hem dus nooit gezegd of geleerd om iets zelf te doen blijkbaar. Zelfs z’n brood wordt nog gesmeerd… Werd ook wel duidelijk toen hij niks in de keuken wist te vinden… En zo lang in de koelkast bleef staren op zoek naar … iets.

Leuk dat je als moeder verzorgend bent naar je kind maar op en bepaalde leeftijd moeten ze toch zelf iets kunnen lijkt me…

En een van die meiden ook, volgens mij An-Sophie oid: ja van mij mag hij dan lekker in de stal/schuur en dan zal ik de huishoudelijke taken wel op me nemen. En het zorgen voor de kindjes. Nou zal dat in een boerenbedrijf al snel zo zijn misschien. Maar toch. Wow

5 likes

Hij zei ook nog dat hij niet van plan was ooit nog een keer zelf brood te halen!?
Hoop dat Hanne op hem afknapt, ben wel benieuwd wat hij dan gaat doen.

Vond Tristan en Dries wel leuk overkomen in de speeddates! Alleen waarom had Tristan 12 speeddates en de rest gewoon 10 of minder??

2 likes

Dit viel mij ook al op! Toen ze vanaf boven filmden bij het keuzemoment dacht ik huh hoeveel staan daar? Wel meer dan tien ja!

1 like

Ja ik zag er opeens 7 naar huis gaan, dus toen heb ik ze even opnieuw geteld. Minder kan ik mij voorstellen, als er mensen afzeggen. Maar opeens 2 meer is zo raar. Zeker in corona tijd?

Ik denk dat ik niks zou voorbereiden. Een van die kandidaten voor Tristan zei ook zoiets van als het spontaan niet lukt, dan klikt het niet.

Cadeautje weet ik niet zo goed maar alleszins geen fles wijn/martini hahaha

2 likes

Ik las ergens dat niet alle keuzes van Veerle aanwezig konden zijn. Hierdoor had zij inderdaad maar 7 of 8 mannen op bezoek. Blijkbaar zat er ook vrij veel tijd tussen het moment dat ze moesten beslissen wie ze in het echt wilden ontmoeten, en de uiteindelijke ontmoeting.

Misschien mocht elke kandidaat ook gewoon meer dan 10 mensen uitnodigen, ervan uitgaande dat er altijd mensen afhaken (zeker met al die coronamaatregelen van de afgelopen maanden: verplichte quarantaines, regionale avondklok in Antwerpen, …), maar zijn die bij bepaalde kandidaten, zoals Tristan, wel allemaal opgedaagd.

1 like

Precies dit! In plaats daarvan vinden al die meiden het wel prima. Helemaal tevreden met dat alles in huis op hun aan zal komen straks

2 likes

En dat je dus altijd maar gezellig moet zijn blijkbaar?
Zo werkt het leven niet helaas…

1 like

Die Frits! Hij vond het niet erg dat Hanne geen kip at zolang ze maar een kipfilet voor hem in de pan wilde gooien :weary:. Je zoekt toch geen man waarvoor je de rest van je leven de boodschappen moet doen, zijn boterhammen moet smeren en zijn eten moet koken.

6 likes