Voetbaltopic #2

Huh wat gebeurt hier

2 likes

Oei oei oei

1 like

Ooh wacht wat?

1 like

Ooooooo wat een blunder. Hier kom je niet overheen als keeper :sob::sob::joy::joy:

5 likes

Wooow wat een dure fout.

4 likes

Hahaha amai

1 like

Nou ja misschien opzich wel leuk voor de wedstrijd, nu moet je wat, ken je nie afwachten nie

3 likes

Ik vind persoonlijke fouten altijd zoooo pijnlijk :sob:

5 likes

Hadden jullie trouwens nog die reactie van Ronaldo gezien na het verlies gisteren? Bah ik vind het maar een kwal :face_vomiting:

2 likes

Dit toernooi hangt wel aan elkaar van doelpunten door blunders van keepers of spelers die gezellig in hun eigen doel schieten :sweat_smile:

3 likes

Ja en mensen die statistieken bovenhalen om te bewijzen dat wij slecht gespeeld hebben??!! Zeker Frankrijk, dit is voetbal en soms wint het betere team niet. Je moet gewoon maken dat je doelpogingen tussen de twee palen geraken.

2 likes

Dat gevoel had ik ook! Hoor nu zoveel mensen van ah nu hoop ik dat België ver komt

Mensen die zeuren over hoe slecht België speelde, hebben sowieso niet gekeken naar Nederland - Tsjechië…

Volgens mij is dat een bekend fenomeen, een groter buurland vindt het kleinere buurlandje altijd wel leuk/prima/schattig, maar het kleinere land verzet zich daar tegen. NL/Duitsland hetzelfde maar dan zijn de rollen omgedraaid voor NL.

3 likes

Staat een EK ooit wel bekend om het mooie voetbal? :grimacing:

1 like

Ik vind Zuid-Amerikaanse landen vooral echt bekend staan om hun mooie voetbal. En Italië en Spanje ook, Frankrijk soms. Maar verder :sweat_smile:

2 likes

De doelpuntpolitie… love it :joy:

1 like

Ooh wordt weer spannend!

Haha geweldig dit. Sensatie

1 like

Ah zou leuk zijn als Kroatië dit nog flikt, laat dit maar het EK van de underdogs worden

9 likes