Voetbaltopic #2

Continuing the discussion from Voetbaltopic (Deel 1) - #5821 door Koffiekopje.

Previous discussions:

1 like

Ik hoop dat het geen groepsdruk is vanuit uefa

1 like

Ook als het nu goed zou gaan met Eriksen is het een situatie die dusdanig veel impact heeft dat je het voor nu even moet laten rusten naar mijn idee, dus vind dat geen goed argument. Er zijn belangrijkere dingen. Iemand heeft net voor hun ogen bijna het leven gelaten joh.

4 likes

Ook wel slecht eigenlijk dat ze vanuit de organisatie totaal geen plan B hebben als zoiets gebeurt. Ik zou deze wedstrijd en van straks gelijk schrappen maar dat lijkt me onmogelijk in de planning dus ik denk dat er nu gewoon gepusht wordt

1 like

Ik zit weer te huilen door dit applaus :sob:

1 like

Nouja, kan toch ook helend werken om nu weer te spelen na relatief goed nieuws gehad te hebben? Lijkt me heel sterk dat ze hier onder dwang staan, die vibe krijg ik ook totaal niet van de blik in hun ogen.
Wellicht daarom ook dat de bekendmaking vertraging had omdat de teams er toch een ander gevoel bij hadden dan eerst? Hier werken ze zo lang naar toe en zij kennen hun teamgenoot het beste.
Hoe dan ook vind ik het heel knap van ze.

6 likes

Nog een keer janken vanwege dat applaus :sob:

Heftig dat het doorgaat, ben benieuwd hoe ze dan spelen. Zal een veel emotionelere wedstrijd worden ook qua gedrag denk ik

1 like

Ja zeker als er gescoord wordt. Denk dat er dan een hoop emotie los komt

2 likes

Heftig zeg, weer huilen toen ze het veld op kwamen.

Ja en zij hebben zo’n andere mindset ook, ik denk juist dat ze ook deels willen doorspelen vóór Eriksen. Zij kennen hem goed, misschien wilde hij dit ook wel.

4 likes

Op npo1 hebben ze eindelijk de reclame knop gevonden

3 likes

Nou dat ook zeker! Het is heel emotioneel maar hij is wakker en dan kan dit toch als “goed” voelen voor zijn ploeg.

1 like

Ja natuurlijk werkt het voor iedereen anders en zal het voor sommigen wellicht juist de manier zijn nu, maar je maakt mij niet wijs dat dat voor iedereen van beide teams de beste manier is om hier nu mee om te gaan. Zo vlak na een gebeurtenis die ontzettend veel impact heeft. Zou wellicht al anders zijn als de wedstrijd morgen uitgespeeld zou worden (los van of dat planning-technisch mogelijk zou zijn). En juist daarom vind ik dat je die keuze niet bij hen neer had moeten leggen op dit moment.

3 likes

Bij wie wel? Het is hun wedstrijd tenslotte.

Vind dit eigenlijk wel betuttelend allemaal, het zijn volwassen mannen. Zelfde voor Afellay, ja hij heeft het moeilijk maar kan toch dat hij wel de uitzending wilde doen. Worden in mijn ogen gewoon wat te veel aannames gedaan die uit gaan van negatieve motieven.

Ăśberhaupt spreken over wat het beste is vind ik lastig, denk niet dat iets het beste kan zijn maar om dit maar meteen af te doen als een slechte keuze is ook wel weer voorbarig.

4 likes

De UEFA natuurlijk.

Kijk niet op SBS6 vond hun niet echt sympathiek. Lekker gezellig daar gewoon, krijg daar een naar gevoel bij

Dan leggen ze alsnog iets op toch, of het mijn keuze was geweest weet ik niet maar lijkt mij dat dit gewoon in overleg is gegaan en als het team zelf aangeeft te willen gaan doen is zou dat voldoende moeten zijn. Zoals ik zei, het kan helend zijn.

Meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk.

Pff die jongen die voor hem nu invalt. Je zag de emotie op zijn gezicht.

7 likes

Nou ze hadden beter de eerste helft niet kunnen af laten spelen. Haha ging nergens over die minuut