Voetbaltopic #2

Fuck nou daar gaat de stunt van Kroatië

2 likes

Helaaas

2 likes

Niemand gunt mij penalty’s

14 likes

Als je dit trouwens ziet, die power bij beide teams dat was er gisteren bij ons gewoon helemaal niet 🥲

12 likes

I stand corrected

3 likes

Het kan nog! En anders zo meteen

2 likes

God ben helemaal gesloopt door alle emoties :joy:

2 likes

En dan ondertussen ook nog de berghuis soap op twitter :popcorn:

Ja, wil het toch nog meemaken die spanning van penalty’s. Alleen niet bij de Belgen want dan moet je mij van de grond rapen.

3 likes

Radio ga ga remix in het stadion :joy: Wie gaat er over de muziek daar??

Oooohhhhh

Hoop echt dat die niet komt. De roddels worden wel erg serieus nu

2 likes

Misschien in de finale :pray:t2:

1 like

Hond wil wel dat het ophoudt

6 likes

Echt whyyy, ik vind het zo’n matige speler. Echt geen materiaal voor dit Ajax. Buiten dat, wat verwacht zelf: 1. Waarschijnlijk krijgt hij heel veel haat van de supporters. 2. Met de huidige selectie, verwacht hij echt dat hij veel gaat spelen?

1 like

Ik ben geen Ajacied of Feyenoorder maar vind Berghuis een van de minst sympathieke spelers van de Eredivisie. Kan me ook echt niet voorstellen dat je daar op zit te wachten.

5 likes

Nee precies, en nou hebben we echt wel meer spelers gehad die geen lievertjes waren. Maar ik vind Berghuis zo erg overkomen als een zeikerd zonder mentaliteit. Om het in Tadic zijn woorden te zeggen: een pussy.

1 like

@Rose_Gold ik ook niet. Die man spoort ook gewoon niet met zijn smerige overtredingen en acties. En vind hem qua spel niet beter dan onze huidige selectie.

Maar ik zie Marc er ook nog voor aan hem lekker voor 6 miljoen op te halen, Berghuis schijnt er zelfs nog geld voor in te leveren, hem een jaartje aan een shady club te verhuren en hem volgend jaar voor 12 miljoen te verkopen :laughing: dat zou het dan wel een mooi verhaal maken.

4 likes

Lol al die slow motions :rofl:

3 likes

Ik moet hier echt ff van bijkomen. Maar de volgende wedstrijd staat alweer op de agenda :joy: