Sterling 

Hé hé er gebeurt iets. Nu hopen dat Duitsland er snel iets tegenover zet
Ja volgens mij is hij er zelfs mee begonnen en heeft Sterling zijn voorbeeld gevolgd!
Nee andersom! Sterling is er mee begonnen en Marcus Rashford ziet hem als voorbeeld.
Ik was echt blij dat Frankrijk er gister uitging, met name omdat ik het leuk vind als kleine ploegen doorgaan. Maar ik heb ook gewoon helemaal niks met Frankrijk. Zelfde met Engeland, weet niet waarom, maar ik heb er gewoon niks mee. Duitsland vind ik altijd wel leuk eigenlijk. Dus go Duitsland ff scoren!
Ik vind een buitenlandse bondscoach voor Nederland overigens prima. De laatste jaren heeft met Nederlandse coaches echt niks opgeleverd, dus ik zou zeggen: probeer het eens!
Ik qoute ff mezelf. Mag het nu dan echt?
Nein bitte 
Edit Jeeeeeeeeeeeeeeeezus gast jammer
arghhhh
Als dit soort kansen er niet in gaan wordt het ook niet wat nee. Engeland wel door denk ik!
Haha nou je weet waar de Duitsers om bekend staan, dus ik juich nog niet te vroeg
Ik zou ook niet weten wat er in NL nog te halen valt aan bondscoaches. Een buitenlander lijkt me een prima plan
Idd. Is een leuke traditie als het succes heeft maar is al een tijdje niet meer het geval. Iemand die er met een frisse blik naar kijkt lijkt me heel goed.
GET IN
Wat KUT
Awh huilende Duitsers
Poule des doods is ook echt dood
Hahahaha die Engelsen op de tribune vallen helemaal over elkaar heen
Love it
Frankrijk, Portugal, Duitsland en Nederland er allemaal uit 
Ja fantastisch
alleen al vanwege hun hele footballculture gun ik het Engeland.
Ik hoop echt zo dat Engeland echt doorgaat