Voetbaltopic #2

Sterling :heart::heart::heart::heart:

3 likes

Hé hé er gebeurt iets. Nu hopen dat Duitsland er snel iets tegenover zet

3 likes

Ja volgens mij is hij er zelfs mee begonnen en heeft Sterling zijn voorbeeld gevolgd!

2 likes

Nee andersom! Sterling is er mee begonnen en Marcus Rashford ziet hem als voorbeeld.

Edit: https://www.google.nl/amp/s/www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8923915/amp/Marcus-Rashford-reveals-Raheem-Sterling-inspired-campaign-end-child-food-poverty.html

4 likes

Ik was echt blij dat Frankrijk er gister uitging, met name omdat ik het leuk vind als kleine ploegen doorgaan. Maar ik heb ook gewoon helemaal niks met Frankrijk. Zelfde met Engeland, weet niet waarom, maar ik heb er gewoon niks mee. Duitsland vind ik altijd wel leuk eigenlijk. Dus go Duitsland ff scoren!

Ik vind een buitenlandse bondscoach voor Nederland overigens prima. De laatste jaren heeft met Nederlandse coaches echt niks opgeleverd, dus ik zou zeggen: probeer het eens!

6 likes

Ik qoute ff mezelf. Mag het nu dan echt?

4 likes

Nein bitte :sob:

Edit Jeeeeeeeeeeeeeeeezus gast jammer

1 like

arghhhh

1 like

Als dit soort kansen er niet in gaan wordt het ook niet wat nee. Engeland wel door denk ik!

1 like

Haha nou je weet waar de Duitsers om bekend staan, dus ik juich nog niet te vroeg

3 likes

Ik zou ook niet weten wat er in NL nog te halen valt aan bondscoaches. Een buitenlander lijkt me een prima plan

2 likes

Idd. Is een leuke traditie als het succes heeft maar is al een tijdje niet meer het geval. Iemand die er met een frisse blik naar kijkt lijkt me heel goed.

3 likes

GET IN

Wat KUT

Awh huilende Duitsers

Poule des doods is ook echt dood

13 likes

Hahahaha die Engelsen op de tribune vallen helemaal over elkaar heen
Love it

3 likes

Frankrijk, Portugal, Duitsland en Nederland er allemaal uit :joy:

3 likes

Ja fantastisch :heart: alleen al vanwege hun hele footballculture gun ik het Engeland.

4 likes

Ik hoop echt zo dat Engeland echt doorgaat

4 likes