Voetbaltopic #2

Nieuwe hamsteren gif

2 likes

Nou ik vind het ook niks hoor

2 likes

Same! Maar ik denk dat ik van de helft ook tiener moeder had kunnen zijn :joy:

4 likes

Ahem B1cwhzIIMAA0_nr

3 likes

Ik heb nog een Ajax shirt met als opdruk De Boer en rugnummer 1. Die trek ik binnenkort maar uit de kast denk ik. Als we het EK gewonnen hebben

4 likes

Hoe hij ook net ter aarde stortte na die overtreding haha. Hij leek net een octopus op schaatsen die met zn acht tentakels tegelijkertijd in de split glijdt.

1 like

ja dat was dit Nederlandse elftal in 1988 :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Keeper de Boer? Haha

Ik leef echt in de toekomst zo, love deze technologie dat ik op een klein scherm op een klein scherm kan kijken :heart_eyes:

8 likes

Ik vind het jammer dat de snor geen comeback heeft gemaakt op het veld

2 likes

Haha ja ik zie wel dat ie niet baggerlelijk is, maar het is niet echt mijn type. Ben meer van de Zuid-Amerikanen over het algemeen.

2 likes

Ja ze lijken zo bizar veel op elkaar. Ik las een interview met Aké waarin het ging over z’n dreads en dat hij daardoor altijd de zoon van Gullit wordt genoemd, maar het is echt niet alleen dat haar. Qua gezicht lijken ze ook echt op elkaar

3 likes

Ik ook. maar ik vind Gravenberch echt een hele mooie man en Frenkie echt een cutie. Van allebei kan ik wel hun moeder zijn ja :joy:

2 likes

Ik vind Wijndal juist echt een moppie :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nee, omdat ie Ajax toen als trainer weer een aantal jaar achter elkaar nummer 1 had gemaakt

2 likes

Jaaa same! En Daley vind ik niet super knap maar hij heeft wel iets waarvan ik denk ooeh

1 like


Ho ho, wat? Ben echt zo verliefd op hem, al stiekem tijdens zijn Feyenoord dagen.

7 likes

Hahaha het viva forum heeft het ook weer eens over voetbal hoor

Lol, dacht ff dat Eric van Tijn daar zat. Maar was nie.

Nou het kakt wel weer in. Maar prima zo, houd de 2-0 maar vast en volgende wedstrijd wat meer pit aub

1 like