Mooie redding maar jammer voor ons haha
Oh jij hebt echt betere google skills!
Kwam wel hierop, ook leuke cijfertjes: Team stats | UEFA EURO 2020 | UEFA.com
Ik dacht dat die Zwitsers zo schattig waren maar ze hebben ondertussen wel de meeste overtredingen gemaakt
Vandenbempt becommentariëert zo vurig weeral haha, echt top.
Hallo, zo hangen/trekken aan Lukaku!
Echt top, zo’n wedstrijd met tempo en mooie counters.
Ik vind het Italiaanse t-shirt zo lelijk. Dat van de Italiaanse keeper vind ik dan weer wel heel mooi.
Tot zover mijn inhoudelijk commentaar.
En dan ook nog alle eigen doelpunten er vanaf trekken dan blijft er al helemaal niet veel meer over!
Italië hoort gewoon in het blauw te spelen.
Mooie goal wel van Italië!
Sisisiisisisisiisi
Neeeee
Siiiiii pastaatjes 
Denken jullie bij dit muziekje ook nog altijd
Alle duisters zijn hooooooomooooo?
Het kan altijd nog lelijker (portugal)
Ah jammer voor de belgen, maar nog genoeg tijd om terug te komen.
Hahaha heerlijk dat er deze wedstrijd zo duidelijk twee kampen zijn in dit topic. Ik kijk redelijk neutraal nu dus geniet van alle comments hier.
Haha echt he. Ik ben redelijk neutraal, maar omdat een vriendin heel erg voor België is waarmee ik onder wedstrijden whatsapp, neig ik nu toch wel naar België. Ze moeten alleen niet het EK winnen (sorry).
Ik kon het Nederlandse commentaar niet meer aan en ben geswitcht naar België en ik baal ervan dat ik me dit nu pas bedenk zeg, wat een verbetering. Superlief commentaar ook na zo’n tegengoal ‘oh wat een mooi goal wel zeg, heel mooi gedaan’ oid 
Ja! Of ‘alle boeren’ vanuit mijn Ajax-brein. En als ik een nette, beleefde dag heb dan: oooh Michael van Gerwen!
Benito Raman (kaa gent toen) heeft dat ooit na een match door de micro geroepen en dat heeft een heel ding ontketend, z’n moeder deed #jesuisbenito op facebook en nog meer ophef. M’n vader die boer is vond het wel grappig