Wat een kutmanier ook om door te gaan. Vind het ook typisch bij Engeland passen, lekkere nietszeggende kutploeg gaat door op een nietszeggende kutmanier. Eigen doelpunt en makkelijke penalty, nou lekker veel voor gedaan! Lijkt me dat ze er op deze manier tegen Italië wel afgaan.
Stel je voor dat het 2-2 gaat worden haha, kleine kans maar toch
Ik zeg niet dat t beter is, maar vind t vermakelijker zit lekker in de wedstrijd
Jammer hoor
Denemarken knakt
13-0 met 7 eigen goals en 9 rode kaarten
Nietszeggende ploeg?
Kunnen ze Frank niet even wisselen
Jaja we weten nu wel dat je Engels bloed hebt
Eigen goal en een penalty. Lucky Engeland hoor.
Al speelt Denemarken ook niet geweldig
Wil toch nog niet zeggen dat dit een nietszeggende ploeg is?
Kom op Denemarken! Het kan nog!
1000% gas er op en die engelsen zijn niks
Ja en ben ik trots op.
Nouja is een mening natuurlijk. Maar ik vind er persoonlijk niks aan. Ik onthoud geen spelers, want maakt blijkbaar geen indruk en ik vind de speelstijl niet prettig om naar te kijken. Daarom is ook niet iedereen fan van dezelfde club, iedereen vindt iets anders belangrijk/aantrekkelijk in een team.
Dat kapsel zit nu al op de tribune? Ok
Ja is ook helemaal prima, maar ik denk niet dat dit een nietszeggende ploeg is. Maar ik volg ook alleen premier league dus misschien is dat ook wel een reden.
Ik vind Engeland wel echt een mooi voetballand en één van de spannendste competities van Europa dus in die zin gun ik ze dit succes dan ook wel weer. Maar had het Denemarken ook gegund. Toch is Engeland wel echt de sterkere ploeg hier dus niet onverdiend als ze doorgaan vind ik.
Prima, maar dat kan toch ook zonder te insinueren dat dit zo’n geweldig elftal is? Ik ben ook best een trotse Nederlander, zeker op sportgebied, maar ik ben de eerste die toegeeft dat het 100% terecht was dat we eruit vlogen.
Ja anders gaat zijn haar door de war
Genoeg andere die niet Engels zijn vinden dit ook niet een nietszeggende ploeg…