Wat een kuttiming haha
Mag je zoān bal houden als je hem vangt?
Focking 6 minuten, owee als Engeland nu scoort 
Laat een van de twee het dan maar op zān Duits doen en dan voor mijn eigen veiligheid Engeland
Pffff 6 minuten
Nee. Als je ermee gezien wordt bij het naar buiten gaan moet je 'm inleveren. Soms doen mensen wel eens leeg lagen lopen en dan proberen onder hun kleding mee te nemen
Zouden ze niet de Italiaanse supporters nog even laten achterblijven en dan met politiebegeleiding naar buiten doen via een soort omweg? Weet dat dat wel vaker op die manier gebeurt en lijkt me wel zo verstandig.
Mag het hopen ja, het ziet er nu al zo gezellig uit
Vaak doen ze dat idd met uitvakken maar nu zit volgens mij iedereen redelijk door elkaar dacht ik?
Als Italiƫ wint bedoel je, vanwege de hooligans? Weet wel dat de Italianen meteen het land weer moeten verlaten vanwege Corona beperkingen, volgens mij worden ze ook weer meteen naar het vliegveld gebracht? Staat me iets van bij
Wow next level shirt trekken jeetje
Ja klopt ze mogen maar 12 uur blijven. Maar zijn nu veel rellen buiten het stadion
Hahahahha zo hard lachen toen het gebeurde. Hoe schaamteloos 

Holy shit Chiellini, you donāt even give a fuck
Ja, maar dan ff omroepen dat iedereen met zichtbare Italiƫ-versiering ff achter moet blijven ofzo. Lijkt me wel te realiseren en zullen veel mensen voor hun eigen veiligheid ook vast wel doen. Zo naar buiten sturen lijkt me echt vragen om problemen.
@Stofdoek. Vanwege de hooligans en rellen idd! Maar als ze meteen weer naar het vliegveld worden gebracht moeten ze misschien wel ergens verzamelen al. Hoop voor hen in het stadion.
Nou nu maar even alvast klaar maken voor bed
Cue de Benny Hill muziek 
Die 25 van England ging ineens wel doorlopen, hij schrok denk ik
Of hij wilde vast shirtje wisselen