Voetbaltopic #2

Als Italië wint bedoel je, vanwege de hooligans? Weet wel dat de Italianen meteen het land weer moeten verlaten vanwege Corona beperkingen, volgens mij worden ze ook weer meteen naar het vliegveld gebracht? Staat me iets van bij

1 like

De streaker :laughing: https://twitter.com/eisha_acton_/status/1414325924129087496?s=21

5 likes

Wow next level shirt trekken jeetje

6 likes

Ja klopt ze mogen maar 12 uur blijven. Maar zijn nu veel rellen buiten het stadion

2 likes

Hahahahha zo hard lachen toen het gebeurde. Hoe schaamteloos :joy::joy:

4 likes

Holy shit Chiellini, you don’t even give a fuck

10 likes

Ja, maar dan ff omroepen dat iedereen met zichtbare Italië-versiering ff achter moet blijven ofzo. Lijkt me wel te realiseren en zullen veel mensen voor hun eigen veiligheid ook vast wel doen. Zo naar buiten sturen lijkt me echt vragen om problemen.

@Stofdoek. Vanwege de hooligans en rellen idd! Maar als ze meteen weer naar het vliegveld worden gebracht moeten ze misschien wel ergens verzamelen al. Hoop voor hen in het stadion.

2 likes

Nou nu maar even alvast klaar maken voor bed

Cue de Benny Hill muziek :joy:

Die 25 van England ging ineens wel doorlopen, hij schrok denk ik

Of hij wilde vast shirtje wisselen

4 likes

:joy:

Lol die Maguire is zo’n pannenkoek

2 likes

Ik ben net thuis, toch nog even afkijken: ben benieuwd

3 likes

Pfff m’n hart, wel spannend weer hoor

7 likes

Haha dat shot van die gast met mooie haren die z’n shirt niet aan of uit krijgt. Lekker knullig

3 likes

Grealish is de mooiboy van de ploeg?

1 like

Daar zijn de meningen over verdeeld

3 likes

Pff hoop vooral dat 1 van de 2 nog scoort, echt niet leuk als een finale door penalty’s beslist wordt

4 likes

Doet me denken aan beckham toen

2 likes

Ja same, door dat haar en dat baardje!

1 like