Ik had dit ook niet direct door haha, had echt even een error
Ik kan niet wachten op de memes
Inderdaad. Een beetje stoer en leuk proberen te doen. Doe je maar in je Johan Cruyf court
In het hol van de leeuw winnen, continu gefluit bij balbezit, geweldige uitslag zo!! 

Ik had dit dus ook
Maar even, die 2 invallers, waarom neem je zo je penalty. Niet het moment nu, schiet gewoon de camera kapot en doe normaal
Aaaah er renden net allemaal Italianen door de straat dus ik heb maar uit het raam een paar italiaans klinkende kreten geschreeuwd. Pastaaaa Spaghettiiii Italiaaaaa Forzaaaaa
Engeland = racisme! Rashford, Sterling ondervinden het elke keer als ze spelen.
Football is coming Rome 

Vind het jammer voor de spelers, maar dikke middelvinger naar de boe-roepers.
Ik ben jaloers op ze! Het is echt zo fantastisch om zoveel adrenaline te hebben van een spannende overwinning dat je het alleen kwijt kunt door buiten rond te gaan rennen in je straat.
Jaaa echt hoor! Ik wil bijna mee rennen ik mis alleen hun vreugde 
Idioten die Engelsen. Sterling is hun beste speler
En al was ie dat niet trouwens 
Conclusie van deze avond is dat je beter niet spelers kunt wisselen voor penalties
Oei dit worden wel relletjes in London😕
Penalty’s in een finale blijft stom maar uiteindelijk wel verdiend voor Italië vind ik.

Er wordt hier gewoon vuurwerk afgestoken. Zal wel de pizzaria om de hoek zijn.
Hij ziet er echt veel ouder uit. Door dit soort dingen denk ik echt altijd: ohja en wat deed ik ook alweer met mijn leven toen ik 22 was? Echt geen reet.
Ik zie vanuit mijn raam dat op meerdere plekken in de stad vuurwerk wordt afgestoken, zo lief
Ik vind het altijd echt zielig om de verliezers dan zo te zien huilen haha
Ik wel meer dan een beetje 
Edit: en gelukkig kan het leeftijdstechnisch ook prima.