Voetbaltopic #2

Ik had dit ook niet direct door haha, had echt even een error

1 like

Ik kan niet wachten op de memes

1 like

Inderdaad. Een beetje stoer en leuk proberen te doen. Doe je maar in je Johan Cruyf court

6 likes

In het hol van de leeuw winnen, continu gefluit bij balbezit, geweldige uitslag zo!! :tada::tada:

9 likes

Ik had dit dus ook

Maar even, die 2 invallers, waarom neem je zo je penalty. Niet het moment nu, schiet gewoon de camera kapot en doe normaal

5 likes

Aaaah er renden net allemaal Italianen door de straat dus ik heb maar uit het raam een paar italiaans klinkende kreten geschreeuwd. Pastaaaa Spaghettiiii Italiaaaaa Forzaaaaa

18 likes

Engeland = racisme! Rashford, Sterling ondervinden het elke keer als ze spelen.

8 likes

Football is coming Rome :it::it::it:
Vind het jammer voor de spelers, maar dikke middelvinger naar de boe-roepers.

2 likes

14 likes

Ik ben jaloers op ze! Het is echt zo fantastisch om zoveel adrenaline te hebben van een spannende overwinning dat je het alleen kwijt kunt door buiten rond te gaan rennen in je straat.

4 likes

Jaaa echt hoor! Ik wil bijna mee rennen ik mis alleen hun vreugde :joy:

1 like

Idioten die Engelsen. Sterling is hun beste speler
En al was ie dat niet trouwens :triumph:

3 likes

Conclusie van deze avond is dat je beter niet spelers kunt wisselen voor penalties

6 likes

Oei dit worden wel relletjes in London😕

Penalty’s in een finale blijft stom maar uiteindelijk wel verdiend voor Italië vind ik.

1 like

giphy-1

12 likes

Er wordt hier gewoon vuurwerk afgestoken. Zal wel de pizzaria om de hoek zijn.

8 likes

Hij ziet er echt veel ouder uit. Door dit soort dingen denk ik echt altijd: ohja en wat deed ik ook alweer met mijn leven toen ik 22 was? Echt geen reet.

8 likes

Ik zie vanuit mijn raam dat op meerdere plekken in de stad vuurwerk wordt afgestoken, zo lief

3 likes

Ik vind het altijd echt zielig om de verliezers dan zo te zien huilen haha

9 likes

Ik wel meer dan een beetje :heart:

Edit: en gelukkig kan het leeftijdstechnisch ook prima.

1 like