Voetbaltopic #2

Hahaha en nu het hele veld vol supporters die iets willen :joy:

1 like

Ik laa dus laatst een column van iemand die klaagde over al die bordjes/spandoeken waar om shirtjes gevraagd wordt, maar Jezus, hier heeft ook iedereen zo’n bordje.
Frenkie de Bong stond op een??

1 like

Haha ja jeetje wat een chaos

Ook wel dom van Memphis om er bij die eerste in mee te gaan en dat er nog helemaal geen beveiliging het veld op kwam om hem achterna te zitten. Nogal wiedes als mensen zien dat het ongestraft en zelfs beloond met selfie kan dat iedereen het dan gaat proberen. Opeens rende er weet ik hoeveel man rond op dat veld :woman_facepalming:

1 like

Woop woop, hopelijk wordt het om aan te zien (ik neem aan dat NL wel gaat winnen)

Edit hahah okeeeee

Lekker begin hoor

Hoooo wat snel zeg

Het is eindelijk eens genieten haha

1 like

Ik had m net te laat aangezet

Ooooh 2-0

Maar wat heb ik dit gemist! Zie gewoon een leuke wedstrijd met een NLs elftal dat aanvalt en druk zet
:heart_eyes:

1 like

Zelfs de verdediging lijkt te staan?
Ik weet niet wat van Gaal doet of hoe, maar wat een verschil met toen ze tegen Tsjechië na ong een half uur al verslagen van het veld leken te willen stappen

Hij heeft lef om hem er zo zacht in te schieten :rofl:

Ik wil niet zeuren (jawel) maar ik had meer spanning verwacht en ook beter spel van Turkije. Wil wel een tegengoaltje ofzo

Ik vind klaasen er zo erg niet uitzien als een voetballer. Maar geen idee waar het aan ligt

Er kan gewoon aan het doelsaldo gewerkt worden haha
(niet te vroeg juichen natuurlijk)

Wel fijn dat deze commentator elke x Memphis zegt. Je hebt er die constant Depay blijven zeggen terwijl hij die naam niet op zijn shirt draagt en daarbij uitlegt dat hij de naam van z’n pa niet op die manier wil dragen. Vind dat dan zo hinderlijk dat sommigen die wens gewoon naast zich neerleggen

7 likes

kijken er mensen naar pec - ajax? wel vet dat ze deze shirts nu echt dragen

4 likes

Ik zap nu in! En zit met matching shirt thuis op de bank :joy:

2 likes

Ja ik ook! Dat Tedic/Tadic is wel echt heel irritant

4 likes

Ik kijk ook! Ik kwam er vandaag achter dat de CL gewoon woensdag begint. Naar mijn idee is dat nog laaang niet en was vorige week de kampioenswedstrijd.

@tessel Nou idd! Ik zat eerst zo van: huh weet deze commentator nou niet hoe hij Tadic moet uitspreken?? Maar toen viel het kwartje. Desondanks klinkt het nog steeds als wannabe Tadic met een Engels accent.

2 likes

De fake Tadic is er gelukkig net uit!

@Rose_Gold ja bizar he gaat echt super snel!

3 likes

hoezo speelt Feyenoord dit weekend niet? Europees is pas donderdag voor ze?