Vind die Ronaldo gewoon een vreselijk type die denkt dat ie god is
De rest van het team ken ik niet eigenlijk. Maar sowieso Duitsland > Portugal.
Nee ik normaal ook niet! Maar vond niemand echt positief over ze en over hun spel. Maar de spanning komt er door het doelpunt net wel weer in 
Die spanning mag van mij ook wel, ze moeten wel blijven werken voor de winst.
Die inderdaad! Was denk ik het eerst tournooi wat ik echt bewust keek (was toen 10) en die wedstrijd heeft echt veel indruk gemaakt op mij hahah
Ja en stiekem hoop ik nog op een gelijk spel voor mijn poule punten
Heerlijke wedstrijd 

De arrogantie en speelstijl van een aantal spelers van Portugal, de air van wij komen dit klusje wel even klaren. En idd, WK 2006 zit me ook nog dwars, als NL toen doorgegaan was zou ik met mn vader naar het oranjeplein gaan bij de volgende wedstrijd en dat feest ging dus ook niet door
Dat was een aardig schot
De wedstrijd blijft wel spannend, ook al staat Duitsland met twee doelpunten voor.
Het is een leuke wedstrijd. Straks Spanje Polen.
Haha ja hè. Zit op puntje van de bank. Nog drie minuten!
Heerlijke pot 
Het wordt nog spannend woensdagavond in deze poule! Frankrijk vs. Portugal en Duitsland vs. Hongarije. 
Frankrijk staat op 1 in de groep momenteel, tweede en derde plaats vechten Portugal en Duitsland uit en daar is het momenteel gelijk in doelpuntensaldo. Love deze spanning
He gatver kalvijn
Whahah Raf tegen Kalvijn: Spanje-Polen en je vraagt serieus wat je moet invullen? 

Haha ja die was echt klaar met hem. Snap ik ook, onzinnige gast weer!
Anyway was net wel ff spannend met dat schot van Polen
Jaaa haha stiekem hoop ik op een Polen stunt. Na die andere 2 wedstrijden vandaag kan alles gebeuren!
Dat zou vandaag wel helemaal compleet maken haha. Ik vind Spanje iig nog niet overtuigen
Huh dat was toch buitenspel?
Oh nee wacht of was het de andere speler. Zit niet helemaal op te letten.