Voetbaltopic #2

Was een matige één na laatste wedstrijd van Oranje op dit EK :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Wat saai ook dat ze nu alleen een beetje gaan overspelen

Kans is groot dat het Portugal gaat worden, dat gaat NL niet lukken :grimacing:

2 likes

Tot nu toe doen ze het lekker hoor, Trots op de voetballers, ik doe het ze niet na :partying_face:

1 like

Adioski

Haha dit interview ging helemaal mis, leek bijna een luckyTV

11 likes

Wijnaldum is echt n cutie haha :slight_smile:

13 likes

Haha ‘denk je dat jullie hierna keihard worden afgemaakt??’
‘Ik denk het wel maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen!!’

7 likes

Ja aan t begin liep het geluid niet synchroon met het beeld. Niet te volgen

Frenkie de Jong in interview: ja er zijn zeker nog wel verbeteringen, zeker ook bij mij, dit en dit had ik wel beter kunnen doen, moet ik ook op letten. :blush:
Memphis: ja ehhhh 9 punten in 3 wedstrijden ga je nou nog commentaar hebben ook? :triumph:

14 likes

Frenkie :heart: Wat een schatje

3 likes

Ik had altijd echt een hekel aan Afellay, vond dat echt een kutzak als voetballer. Maar nu hoe hij op Eriksen reageerde en zijn commentaar enzo blijkt het ineens best een degelijk persoon te zijn. Nu kan ik hem niet meer rustig haten :cry:.

7 likes

Same :sob: ik wilde met Eriksen naar de studio rennen om hem uit die studio weg te trekken en hem een hele dikke knuffel te geven. En nu kan ik hem niet anders zien dan een leuke vent :pleading_face:

2 likes

Iemand die er duidelijk beter van is geworden door te stoppen met voetballen zullen we dan maar zeggen!

2 likes

Hahah precies! Ineens komen zijn menselijke kanten naar boven.

1 like

Ja ik vind Afellay dus eigenlijk wel een heel leuke en verfrissende toevoeging in die panels. Juist omdat hij niet zo’n usual suspect is, niet zo’n ouwehoer die de hele tijd wel zit te lullen en te dollen maar juist zo’n ingetogen jongen (die wel inhoudelijke dingen weet te zeggen). Maar vind dat wel een leuke toevoeging qua persoonlijkheid voor de dynamiek, juist omdat je dat niet zoveel ziet op tv.

11 likes

Ja dat vind ik dus ook! Maarja eerst kon ik alleen maar die kutkop zien die het nodig vond om een dansje voor Vertonghen zijn neus te doen. En nu vind ik hem wel lief en netjes en kraamt hij wel zinnige dingen uit. Dus nu moet ik mijn mening herzien en een nieuw slachtoffer zoeken om de haatdragende kant van mijn persoonlijkheid op uit te leven.

3 likes

Kandidaten genoeg. Weghorst en Berghuis bijvoorbeeld :stuck_out_tongue:

6 likes

Jaa hij voegt echt nuttige dingen toe. En hij zit mensen niet af te bitchen zoals Raf en Wes doen (is met vlagen wel grappig maar vaak ook iets te)

4 likes

Zingen, kut Belgen! Passie wil ik zien verdomme!

Neem een voorbeeld aan Finland, lekker schreeuwen en janken

6 likes