Voetbaltopic #2

Ja Polen mag niet winnen en Spanje moet juist winnen. Dat is voor ons het beste om de nr 3 van de poule van Frankrijk te ontlopen

3 likes

Dus nu moeten we Zweden toejuichen? :partying_face:

2 likes

5 minuten extra tijd… ik ben helemaal gespannen haha

1 like

Fieeeuw…

1 like

Ik dacht ik schakel even naar Zweden - Polen voor een extra dosis spanning en zelfkwelling. Scoort Zweden! Bedankt Zweden!

En dan zondag verliezen van Tsjechiƫ uiteraard :joy:

1 like

Voor Belgiƫ kan het ook nog Zwitserland worden

1 like

Dus Tsjechiƫ en als we dat winnen hebben we Denemarken of Wales in de kwartfinale.

Zouden we het dan toch echt flikken om de halve finale te halenšŸ˜‚

2 likes

Enkel als Duitsland of Portugal nog verliest vanavond met minstens 4 tegengoals, dus quasi onmogelijk.

1 like

Ik zie het, die kans is zeer klein idd. Vanmorgen vergeleek ik het met het doelsaldo van poule E, waar op dat moment nog niet gespeeld was. Toen leek het haalbaar, maar nu niet meer nee.

1 like

Kijken jullie straks Portugal - Frankrijk of Duitsland - Hongarije? Of allebei tegelijkertijd haha

Ik mis wel de switch elke keer! Ik ga Portugal - Frankrijk groot kijken en dan de ipad er maar bij :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik ga hetzelfde doen, Duitsland volgen via tablet. Al denk ik niet dat ze veel moeite gaan hebben met Hongarije. :cowboy_hat_face:

Ik ga het echt missen als er straks niet iedere dag meer voetbal is!

3 likes

Ik zet op de laptop hongarije - duitsland er bij aan.

Morgen en overmorgen al helaas geen voetbal

Nee ik zag het inderdaad! Afkicken haha

Mooi dat er door het volkslied van Hongarije gefloten wordt (al kunnen die spelers er ook weinig aan doen)

1 like

nou ik zit er klaar voor hoor

Wie wint?

• Frankrijk
  • Portugal

0 stemmers

1 like

Ja dat vind ik altijd een beetje dubbel (ook bij Eurovision bijv.) want zowel spelers als publiek kunnen er niks aan doen. En Orban zit niet eens in het publiek…

1 like