Voetbaltopic #2

Niet zo gek, met een man minder. Dan is zowel aanvallen als verdedigen gewoon niet te doen

Kan niet kijken (of nouja zonde van mijn internet bundel haha) maar ik krijg dus updates van een vriendin via app. Maar het maakt me echt verdrietig :cry:

2 likes

jongens niet @kleinmaargroot de schuld geven, het is allemaal de schuld van Rutte!!!

7 likes

Hou eens op met malen de schuld geven van het verlies Snoeks. Je kunt prima een doelpoging missen als je de rest van de wedstrijd ĂŒberhaupt gewoon doelpogingwn creĂ«ert

5 likes

Elk nadeel heb zijn voordeel ik hoef niet te kiezen tussen Denemarken of Nederland bij de kwart finale.

1 like

Ik ben echt gewoon een beetje boos op de Ligt. Whyyyy maak je zo’n domme overtreding wat gewoon per definitie rood is :sob::sob:

3 likes

Als je zou kijken zou je nog verdrietiger worden denk ik :sweat_smile:

Tompoucen met korting woohoooh :notes:

1 like

Hahaha echt wat een kansloos gebeuren deze wedstrijd

Malen had er sowieso ook in moeten blijven

3 likes

Haha voor het eerst in m’n leven blij dat ik m’n vriend niet zie de komende dagen, weet nu al dat hij een graftakken stemming gaat hebben :rofl:

2 likes

Ik dacht van bill gates

1 like

De ligt heeft het verprutseld

Niet meer samen op de banken voor oranje

1 like

Vind Frank Snoeks sowieso giga irritant als commentator

1 like

Met 11 man zag ik ook niet echt passie en wil om te winnen, om eerlijk te zijn.

4 likes

frenkie geef hem gewoon hoek maat

7 likes

ja of die bal had niet weggetikt moeten worden, was rood niet waard (al was het wel grijs gebied)

1 like

de broer van bill gates!!! :sos:

2 likes

Moest ik Malen zijn zou ik nu ook een klein trauma hebben hoor. Tuurlijk kun je eens missen, maar dit was toch ook wel echt heel kut, 100% kans

1 like

Huh waarom ging Dumfries zo met z’n hand omhoog?? Heeft ie niks geleerd haha