Huh hoezo kreeg die assistent nou een kaart? Heb ik wat gemist?
Heb ik ook gemist!
Ik heb t ook gemist
Ik kijk nu net even toevallig en dit is wel veel ‘eventvoller’ dan gister zeg haha
Ja die assistent kreeg geel en toen moest hij zich even identificeren
Edit @kleinmaargroot oh sorry lees nu pas dat je vroeg waarom hij een kaart kreeg en niet óf hij een kaart kreeg, excuus. Heb het ook niet gezien, vond het ook raar dat het niet herhaald werd dus zal uberhaupt wel buiten de camera geweest zijn
Ik vind het niveau van dit WK tot nu toe echt teleurstellend
De poll hier gaf de doorslag
Hahaha we hebben een mol!1!!!11!
Haha ja ik lig er vanaf donderdag een tijdje uit en was toch wel blij verrast toen ik destijds begreep dat het WK dan aan de gang zou zijn. Lekker apathisch kijken naar Zwitserland-Kameroen of Qatar-Senegal, sign me up.
Alleen in zuid-amerika lekker om 7 uur 's ochtends in een bar voetbal kijken
& ik mis nu het lekkere warme weer.
En bier drinken en de kinderen later naar school laten gaan zodat iedereen de wedstrijd kan kijken.
Wk winnaar curse
Ah wel sneu weer een blessure
3-0 hahah dus tenzij het nog 4-1 wordt krijg ik maar weinig punten grr
Ik dus ook 3-0 ik hoop op 3-1 want dan krijg ik als het goed is punten voor de overwinning van frankrijk en hun 3 goals
Ik heb net de komende dagen ingevuld en daar wel op wat verrassingen gegokt, dus dan hebben we vast niet meer elke wedstrijd hetzelfde haha
Hahaha grappig, weer dezelfde uitslag dus voorspeld. Denk niet dat we er ooit geld mee gaan verdienen, valt allemaal vies tegen Maar door zo’n poule wel nog leuker om alle wedstrijden te kijken
Nu gaat het wel een monster uitslag worden
Het is maar goed dat ik niet aan gokken doe
Papa is terminaal en we zijn aan het waken, maar het is ontzettend fijn tijdsverdrijf ja!! Papa
Krijgt er ook e.e.a. van mee, wel leuk hoor.
En ik ben nog eens extra fanatiek omdat ik binnen de vriendengroep sinds jaren weer een poule heb ingevuld.