Voetbaltopic #3

Continuing the discussion from Voetbaltopic #2 - #5146 door tessel.

Previous discussions:

Wooo :partying_face::partying_face:

3 likes

Hahaha dit zou echt prachtig zijn

2 likes

Ik juichte echt veel te laat omdat ik niet echt kon geloven dat Ajax al zo snel voor zou staan haha. Was bang dat ie voor Sporting was. Komt ook dat goal check nog in beeld. Niet echt lekker gejuicht nu, doe maar ff 0-2.

2 likes

Ik ben voor een Haller hattrick om vorig jaar te compenseren xxx

8 likes

Wat een topbegin dit! Jammer dat m’n moeder net belde tijdens de goal :joy:

Maar deze commentator dan :sweat_smile: proffesor zonnebloem?! Het ontgaat mij denk ik

Ik let nooit zo op wat die lui allemaal zeggen, maar deze gooit er wel echt bijzondere dingen uit haha

Oh jaaaahooooooor

1 like

Haller :pleading_face::green_heart:

1 like

Hahaha en nu mist m’n vriend de tweede door zijn wc-bezoek hahhaha prutsers zijn we

Je gaat gewoon gelijk krijgen hahaha. Lekker dit!!

Edit: nu wel lekker gejuicht. Lekker hard ook, want mijn buren gillen dagelijks in de tuin. Nu mag ik een keer!!

1 like

Jij mag vaker suggesties doen :grin::+1:

2 likes

Ahum ik zit op Mallorca bij een cocktailtentje Ajax te kijken, komt er zo’n stel bij ons zitten die in het Engels vroegen of ze ergens konden zitten zodat ze de match konden zien, dus wij dachten dat het Nederlanders waren, maar het zijn Portugezen. :joy::joy::joy: En ze zitten nu dus naast ons.

4 likes

Omg vliegende start :partying_face::partying_face:

Ik zit in een tent vol ajacieden

3 likes

Woooww wat een lekkere start!

Hahah Haller stijgt in waarde ineens naar 44 miljoen :rofl:

2 likes

Antony en Haller wat een droomkoppel

4 likes

Wanneer gaan we nou eens samen Ajax kijken. Ik wil massahysterie met jullie irl

4 likes

Im in, kom naar Griekenland. Er loopt hier iemand in de bediening die lijkt op tadic

3 likes

Vraag z’n handtekening

2 likes

Maar serieus ik zou samen met een aantal forummers kijken wel echt leuk vinden. Maar zondagmiddag wedstrijdje is daarvoor het handigst denk ik, aangezien we volgens mij niet perse bij elkaar in de buurt wonen

5 likes

Jaaa! Dat dacht ik ook net, hoe leuk zou het geweest zijn als we dit met zijn allen hadden gekeken.

1 like