Voetbaltopic #3

Bij ons op kantoor kunnen we om 16.00 aanschuiven in de kantine :sunglasses:

5 likes

Ken je deze serie van de NOS al?

En anders van Ons Oranje?

1 like

Zo gezellig! Bij ons op kantoor doen ze helemaal niks, begrijp dat echt totaal niet. Zit nu maar thuis te werken :raising_hand_woman:t3:

Hier gratis een uur eerder vrij, prima :+1:

2 likes

Daar heb ik ook om gevraagd bij een collega (zij is de beheerder van deze uitnodiging), helemaal prima. Plant ze hem om 16:00 uur en geeft ze aan, we houden het kort. Deze meetings zijn nooit kort, dus dat wordt het eerste half uur missen :+1: Bij ons kun je ook kijken in de kantine, dus daar schuif ik later ook aan!

Weet niet of je een grapje maakt, maar het is het WK… landen van de hele wereld doen mee, met verschillende tijdzones? Daarbij is het in Qatar 2 uur later.

1 like

Ik zeg wat is dit voor tijd?? Ik zeg nergens hadden ze niet even rekening kunnen houden met onze werktijden of whatever, neem niet alles zo serieus sjongejonge

2 likes

Maar weer even een poll

• NL wint dik
  • NL wint matig
  • Gelijkspel
  • Qatar wint matig
  • Qatar wint dik

0 stemmers

Toch maar aangepast op matig haha

De Senegalese supporters zijn weer echt zo leuk haha. Wat een feestje

2 likes

Ligt het aan mij of hoor je de hele tijd een stel kinderen door het commentaar heen schreeuwen. Irritant…

2 likes

Ik vind Qatar echt nog niet heel veel slechter spelen dan Nederland :upside_down_face:

4 likes

Dat dacht ik ook! Had verwacht dat Nederland er veel makkelijker vanaf zou komen

1 like

Ontbreekt nog steeds pit bij NL vind ik, ze staan elkaar soms echt gewoon aan te kijken en beetje te joggen

4 likes

Lekker hoor Frenkie

Scoort ie ook eens haha

2 likes

Jammer van die goal van ecuador. Ik gun het Senegal

Nice, Senegal

1 like

Lekker terug gekomen, maar nu niet teveel doelpunten maken

1 like

Voor Nederland verandert het niks als Senegal veel scoort, staan toch niet gelijk qua punten. Dat geldt alleen als Ecuador die wedstrijd wint

1 like