Voetbaltopic #3

Haha gefeliciteerd!!

Mmm benieuwd of NL VS kan verslaan, dat wordt dan de tegenstander zaterdag toch?

Ja eindelijk maximale punten :partying_face: jij niet op deze wedstrijd? Hadden we niet eens dezelfde voorspelling? :sweat_smile:

Ja zaterdag 16.00u tegen usa geloof ik. Lastige tegenstander denk ik wel

3 likes

Hahaha sorry hoe triest zou dat zijn :joy:

3 likes

ik volg ook altijd een beetje de match threads op reddit en tegen usa is dat wel wat minder leuk :sob:

Hoop vooral dat ze gaan inzien dat het door elke keer zoveel extra tijd nodig te hebben het handiger is om gewoon de klok stil te zetten en dus te gaan voor zuivere speeltijd. Maar ja het blijft voetbal, dus ik denk dat ik kan blijven hopen tot ik een ons weeg.

Verder had ik het Iran wel gegund en was Nederland vandaag echt wel weer om te janken

1 like

Ja als Louis vooral spelers opstelt die niet in vorm zijn sluit ik geen enkel scenario uit hoor :joy: Maar zet wel in op winst NL ja

@Luipaard Lekker!! Haha nee, had wel doelpuntenverschil goed!

Ik heb ook wel eens de filosofie gehoord dat je in moet zetten tegenovergesteld van wat je hoopt, zodat je hoe dan ook iets hebt om vrolijk over te zijn :grin:

1 like

Ben bang dat we gaan verliezen tegen Amerika :smiling_face_with_tear: wel jammer, vind het altijd wel wat hebben met z’n ā€˜allen’ voetbal kijken

1 like

Ik hoop dat Denemarken wint!

Wat een goed spel van Tunesie tegen Frankrijk, zo fijn dat ze gescoord hebben!

Frankrijk staat ook wel met een C team dat niet echt z’n best doet.

Maar Australiƫ verpestte het Tunesische feestje al binnen een minuut. Geen idee wat Denemarken staat te doen trouwens.

Denk overigens dat we heel erg mazzel hebben met de VS. Tuurlijk kunnen we ook verliezen, maar het is ƩƩn van de zwakste teams in de 8e finale. Ze hebben alleen van Iran gewonnen, tegen Wales niet eens kunnen winnen en Wales is gewoon echt niet al te best.

Als we Frankrijk, Spanje, Braziliƫ nu waren tegengekomen was het meteen voorbij voor ons denk ik.

3 likes

Nou zelfs met MBappe en Griezmann nu, vind ik dat ze zich goed staande houden tegen de vorige finalist

Argentiniƫ zet wel echt veel druk, ben benieuwd hoelang Polen dit dicht kan houden. Zou wel een stunt zijn als Polen en Saudi-Arabiƫ doorgaan

1 like

Park the bus pro :sweat_smile:

Wat een lullige manier om een penalty tegen te krijgen…

Edit: oh Messi mist, ook goed

1 like

Hahaha karma

2 likes

Polen komt bijna niet in de buurt van het doel, zo jammer. Hopelijk houden ze de 0-0 vol

Ik hoop dat polen doorgaat, dus zou gunstig zijn als ze scoren

In deze poule staat het zo bij elkaar dat ik echt niet meer bijhoud wie wanneer door is. Maar Argentiniƫ en Mexico als het zo blijft toch?

Nee, Argentiniƫ en Polen. Polen en Mexico staan nu gelijk qua punten, maar doelsaldo van Polen is beter

1 like