Voetbaltopic #3

Wow zo bizar dat er nog geen goal is gevallen😧

2 likes

Ja ze smijten hier met tien minuten bij elke match en bij zo’n spannende match maar 4

6 likes

Kans na kans, wat een pech zeg

1 like

Och dit doet pijn voor Lukaku

Wtf was dit? 4 minuten was al belachelijk, dan komt er nog een wissel en wordt er binnen die 4 minuten al afgefloten?
Had vast weinig verschil gemaakt hoor, maar het slaat nergens op.

2 likes

:broken_heart: hij was zo dichtbij

Lukaku speelt eens een match mee en hij creƫert zoveel kansen, ookal kan hij ze niet afmaken. Jammer dat de rest van onze ploeg zo zwak was.

2 likes

En hij kan ook moeilijk alle fouten uit de vorige match ongedaan maken, alles hing nu af van hem.

2 likes

Ja inderdaad, de match tegen Marokko was zo belangrijk maar die hebben ze zielloos uit handen gegeven en om dit verlies nu Lukaku aan te rekenen, is niet eerlijk.

Balen :sob::sob: ik zal maar voor Frankrijk moeten supporteren nu :smiling_face_with_tear: (al ben ik ook enthousiast voor Ghana momenteel)

1 like

NEEN!

6 likes

Die Joep Schreuder is toch ook een rare :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Martinez buiten, veel tactische fouten gemaakt. Doku had er veel vroeger ingemoeten, hij is gekend om zijn snelheid. Batshuayi moest er vroeger uit de vorige wedstrijd. Zelfs het kleinste kind zag het

1 like

Word een hater zoals ik, ik ben vooral tegen landen

4 likes

Hahaha ja normaal kijk ik niet meer naar dat commentaar

Vet dat Costa Rica - Duitsland door een vrouw wordt gefloten, voor het eerst op een wk als eerste official dacht ik te hebben gelezen?

6 likes

Wie kijk wat?
Ik kijk japan - spanje en hier is alleen de 4e official een vrouw

1 like

Ik kijk Duitsland op m’n grote scherm denk ik, die lijken me wat gestresster haha

1 like

Ook Japan-Spanje!

1 like

Wie hopen jullie dat er doorgaan?

• Duitsland
  • Spanje
  • Costa Rica
  • Japan

0 stemmers

2 likes