Wow zo bizar dat er nog geen goal is gevallenš§
Ja ze smijten hier met tien minuten bij elke match en bij zoān spannende match maar 4
Kans na kans, wat een pech zeg
Och dit doet pijn voor Lukaku
Wtf was dit? 4 minuten was al belachelijk, dan komt er nog een wissel en wordt er binnen die 4 minuten al afgefloten?
Had vast weinig verschil gemaakt hoor, maar het slaat nergens op.
hij was zo dichtbij
Lukaku speelt eens een match mee en hij creƫert zoveel kansen, ookal kan hij ze niet afmaken. Jammer dat de rest van onze ploeg zo zwak was.
En hij kan ook moeilijk alle fouten uit de vorige match ongedaan maken, alles hing nu af van hem.
Ja inderdaad, de match tegen Marokko was zo belangrijk maar die hebben ze zielloos uit handen gegeven en om dit verlies nu Lukaku aan te rekenen, is niet eerlijk.
Balen ik zal maar voor Frankrijk moeten supporteren nu
(al ben ik ook enthousiast voor Ghana momenteel)
NEEN!
Die Joep Schreuder is toch ook een rare
Martinez buiten, veel tactische fouten gemaakt. Doku had er veel vroeger ingemoeten, hij is gekend om zijn snelheid. Batshuayi moest er vroeger uit de vorige wedstrijd. Zelfs het kleinste kind zag het
Word een hater zoals ik, ik ben vooral tegen landen
Hahaha ja normaal kijk ik niet meer naar dat commentaar
Vet dat Costa Rica - Duitsland door een vrouw wordt gefloten, voor het eerst op een wk als eerste official dacht ik te hebben gelezen?
Wie kijk wat?
Ik kijk japan - spanje en hier is alleen de 4e official een vrouw
Ik kijk Duitsland op mān grote scherm denk ik, die lijken me wat gestresster haha
Ook Japan-Spanje!
Wie hopen jullie dat er doorgaan?
- Duitsland
- Spanje
- Costa Rica
- Japan
0 stemmers